|
Sensation Tracklists (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mido |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ik ben er niet geweest, maar ik heb het op ID&T Radio geluisterd.....
Met vriendelijke groet. |
Dat kan wel wezen.
Maar hij wist de sfeer wel goed te houden. En dat lijkt me het belangrijkste. Sterker nog hij kwam er gewoon samen met AvB met kop en schouders boven de rest uit.
En misschien was het inderdaad niet zo'n lekkere set om thuis te luisteren. Maar op het feest zelf was het gewoonweg super! |
|
|
| kolkiewolkie |
| zeg mido, heb je jean nou nog die fles tegen z''n gaffel gegooid :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by mido
Dat kan wel wezen.
Maar hij wist de sfeer wel goed te houden. En dat lijkt me het belangrijkste. Sterker nog hij kwam er gewoon samen met AvB met kop en schouders boven de rest uit.
En misschien was het inderdaad niet zo'n lekkere set om thuis te luisteren. Maar op het feest zelf was het gewoonweg super! |
Dat is nou het probleem, als je er live bij ben is het mega geweldig altijd vanwege het decor, licht, lasers, mensen, sfeer, exctase van het hele gebeuren enzo... zit je thuis zo'n suffe mp3 te luisteren klink het ineens veel minder intens.. denk omdat je het niet 'beleef' zeg maar.. als je erbij ben is het gewoon knetter! :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
zeg mido, heb je jean nou nog die fles tegen z''n gaffel gegooid :D |
Ze hadden geen flesjes water. Dus hij heeft mzzl gehad dit keer. Maaruh anders een item voor de volgende meeting als hij dan draaid gaan we een heleboel flesjes te gelijk gooien. Dan weten ze ook niet wie ze moeten pakken! :)
| quote: | | Originally posted by Chicane Dat is nou het probleem, als je er live bij ben is het mega geweldig altijd vanwege het decor, licht, lasers, mensen, sfeer, exctase van het hele gebeuren enzo... zit je thuis zo'n suffe mp3 te luisteren klink het ineens veel minder intens.. denk omdat je het niet 'beleef' zeg maar.. als je erbij ben is het gewoon knetter! |
Dit is denk de juiste verwoording! :) |
|
|
| Remy D |
| Wordt een beetje moe van die mensen die hier altijd lopen te kankeren. Ook altijd die domme redenering over zogenaamd "tmf publiek". Tsss echt zo triest. Als ik godverdomme op zo'n TA meetinkje rondkijk zie ik de ene na de andere josti rondhuppelen die dan hier een grote bek heeft over dat "tmf publiek". Erg jammer, misschien een tip: Kijk eerst is naar jezelf en ga dan pas over andere oordelen. Misschien kom je er dan achter dat je zelf gewoon het domme kneussie bent. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mido
AMEN! |
:D
Op een feest wil je gewoon stampe op vette tunes en dan maakt t echt geen zak uit of er nou opbouw inzit ofnie.
Luister naar Judge Jules - Qontact 29-04-01. Vanaf min 1 pompen met die meuk. Zo hoort t ook!
PvD was ook echt super cool btw :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Wordt een beetje moe van die mensen die hier altijd lopen te kankeren. Ook altijd die domme redenering over zogenaamd "tmf publiek". Tsss echt zo triest. Als ik godverdomme op zo'n TA meetinkje rondkijk zie ik de ene na de andere josti rondhuppelen die dan hier een grote bek heeft over dat "tmf publiek". Erg jammer, misschien een tip: Kijk eerst is naar jezelf en ga dan pas over andere oordelen. Misschien kom je er dan achter dat je zelf gewoon het domme kneussie bent. |
go remy go remy go remy:D:D:D
xie je op volgende week zaterdag!:) |
|
|
| danceaddict |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Sensation Megamix
01 DJ Tiesto - Lethal Industry
02 Marco V - Godd
03 Energy 52 - Cafe Del Mar
04 ***R.O.O.S. - Instant Moments
05 Faithless - Insomnia (Remix)
06 DJ Astrid - Starfever
07 Brainbug - Nightmare
08 4 Strings - Take Me Away (Into The Night)
09 Blaze feat Palmer Brown - My Beat
10 Paul van Dyk - For An Angel
11 Push - Universal Nation
12 Rank 1 - Awakening
13 PPK - Resurrection
14 Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
15 Svenson & Gielen - Twisted
16 Sensation - The Anthem 2002
|
I think 4 is : R.O.O.S. - Instant Moments (remix)
and some remix probably..
It has the sample of that song in it so I assume its that song.
Not able to find the song yet here at home, so can't hear if its 100percent that song..
Someone verify it please :D |
|
|
| serialkillah |
no it's not instant moments.... damn I can't get the title of that track in my head....
/edit en waarom praten we eigenlijk engels hier???? /edit off |
|
|
| kreischer2000 |
| nummer 4 is Storm - Storm! |
|
|
| New Wave |
Ik heb die set nu ook, wel leuk...het einde dan...voor in de auto.
Begin, damn wat een sukkels.....die man die niet ken zingen...gitaren zijn wel chill....opzich, niet cool ofzo......maarja.....wel vaag...iedereen zit te zeuren WHITE BLABLBLABLABLABLABLABLABLA.....maar TOCH hebben ze alle setjes weer helemaal op en top ge-ID....stelletje wauzen......:p
Enige die ik nu nog wil is die van Jean....ken der weer gelachen wurden...... |
|
|
|
|