|
Dj Patrick (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Toen ik er was draaide ze in 1.5 a 2 uur tijd 6 nummers van Gigi d'agostino. Al die TMF-kido's compleet uit hun dak. En ik werd met de minuut chagijniger. Vriendin van me had het wel naar der zin en begreep maar niet waarom ik nie zo vrolijk keek :mad: Uit frustratie heb ik maar cd van Tiesto terug naar huis opgegooid in me auto om weer wat op te vrolijken. |
hahaha ik ken het....heb je het niet naar je zin????....oh jawel hor :p
Maar met een aantal vrienden en heel wat drank kan het wel gezellig zijn, maar dat kan natuurlijk overal:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Toen ik er was draaide ze in 1.5 a 2 uur tijd 6 nummers van Gigi d'agostino. Al die TMF-kido's compleet uit hun dak. En ik werd met de minuut chagijniger. Vriendin van me had het wel naar der zin en begreep maar niet waarom ik nie zo vrolijk keek :mad: Uit frustratie heb ik maar cd van Tiesto terug naar huis opgegooid in me auto om weer wat op te vrolijken. |
omg dit komt me zo bekend voor, vooral alsk nuchter ben, gadverdamme isdat, daarom dus laad ik me altidj vol met bier :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Rinus .
Maar het meest vervelende is als je de week daarna nog een keer gaat wegens een leege portomonee ofzo en dan hoor je gewoon weer hetzelfde.
Daarom kom ik er ook nooit meer behalve op Donderdag studenten avond kan het wel aardig zijn, maar dan alleen en echt alleen in de Basement. Sta je lekker met ze 15ne te stampen. |
Hij draait inderdaad altijd dezelfde nummer in dezelfde volgorde op het zelfde tijdstip met dezelfde MC-wanna-be dingetjes er door heen. Leuk voor 1 x maar verder niet meer.
Haha, dan ken ik jou waarschijnlijk wel (van gezicht) want ik ben dan 1 van die 15 in the bassment :D
kwas er donderdag nog..... en ik ga waarschijnlijk donderdag weer :( ff keertje met de klas uit.. wel ok.. maar geen feeste voor mij... ik sta daar en denk dan alleen maar aan de dag van morgen (ISOS Party!!! :eyes: :eyes: ) |
|
|
| Jappio |
Haha, geloof dat mijn mening wel aansluit bij de rest van de meningen hier :)
Alhoewel, ben nog een xtje na een dance-again feest naar hollywood geweest (btje gezeik met vrouwtje die weg wilde enz <-- dat dus ook nooit meer (wel vrouwen, maar geen vrouwen die lopen te zeiken dat trance 'eentonig' is)), maar tegen sluitingstijd toen de lichten al aan waren, begon mr patrick ineens een nummer te scratchen, en dat klonk echt wel goed.. Was dan toch nog mooi einde van een verder nie zo bijzondere avond. Maar voor de rest deel ik jullie mening wel :) me staat ook altijd te chillen in de basement en af en toe in de zaal ernaast.
Lekker boeiend verhaal weer trouwens :rolleyes: |
|
|
| stampertje |
| quote: | Originally posted by Jappio
maar tegen sluitingstijd toen de lichten al aan waren, begon mr patrick ineens een nummer te scratchen, en dat klonk echt wel goed.. Was dan toch nog mooi einde van een verder nie zo bijzondere avond.
|
soort fart-mix ala Jean? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by stampertje
soort fart-mix ala Jean? |
Nee, hij klonk echt goed. |
|
|
| stampertje |
| zou best kunnen, ik hoorde trouwens dat patrik de zelfde is als de nightraver van een tijd geleden is. Uit een tijd dat de "Nightmare In Rotterdam" cd's nog hoog in de album-top-10 stonden. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by stampertje
zou best kunnen, ik hoorde trouwens dat patrik de zelfde is als de nightraver van een tijd geleden is. Uit een tijd dat de "Nightmare In Rotterdam" cd's nog hoog in de album-top-10 stonden. |
Dit is de leukste post die ik hier heb gelezen, dat de Darkneger :D dezelfde is als Patrick. Patrick is zo blank als wat en kan in zijn geheel nie draaien. De Darkraver kan niet zwarter en is al jaar en dag een gabber-dj en natuurlijk bekend van Darkravers lounch. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dit is de leukste post die ik hier heb gelezen, dat de Darkneger :D dezelfde is als Patrick. Patrick is zo blank als wat en kan in zijn geheel nie draaien. De Darkraver kan niet zwarter en is al jaar en dag een gabber-dj en natuurlijk bekend van Darkravers lounch. |
lees.......
| quote: |
ik hoorde trouwens dat patrik de zelfde is als de nightraver van een tijd geleden is
|
hij heeft het dus over de Nightraver en das een ander persoontjes |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by tijs08
lees.......
hij heeft het dus over de Nightraver en das een ander persoontjes |
Shoooooot me pleaze !! :D Soooooooooooorrrrrrrrrrrry ! Ik schaam me diep :nervous: |
|
|
| stampertje |
| ja inderdaad, ik dacht trouwens eerst net zo als MaGiK54. Maarre geeft nix het is nog vroeg joh... |
|
|
| stampertje |
| quote: | Originally posted by Jappio
Haha, geloof dat mijn mening wel aansluit bij de rest van de meningen hier :)
tegen sluitingstijd toen de lichten al aan waren, begon mr patrick ineens een nummer te scratchen, en dat klonk echt wel goed.. Was dan toch nog mooi einde van een verder nie zo bijzondere avond. |
Ik ben er gister ook weer geweest t was wel weer eens lache hele tijd in de bassment geweest, maar we waren er al vroeg dus een maat wilde ff bij de opening kijken (nog steeds nix veranderd trouwens) maar na de opening draaide hij Lethal industie, die die idd af en toe scratchte, klonk wel goed. hij liet m trouwens scratchend in het volgende nummer overlopen... Maar na 10min ging die weer verder met zn bagger die die altijd draait, ala boozywoozzy. Trouwens donderdag komt jean in holly --> scratch contest: DJ Patrik vs. Jean. hahaha:stongue: |
|
|
|
|