|
Raremusicfinder is weer online..
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Jippie! Raremusicfinder.com is weer online, dus ga ik julli hier verlaten!
www.raremusicfinder.com/forums -> zo kom je op RMF.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Hahah! Nomore ing TranceAddict for me to. Damn, that forum sucks..only punk-ass dude who love commercial like ATB & Mauro Picotto (no offense..dont take this personal)
Greetz,
SnuggLe
|
dat vind ik nou niet echt een compliment |
|
|
| magrec |
oeps ;)
hij zei ook don't take it personal |
|
|
| Akira |
ach ja boeien...iedereen zijn recht toch of niet dan ??
Ik vind het meestal hier wel lachen beetje dom ouwhoeren :D |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Mysteric
dat vind ik nou niet echt een compliment |
Staat er toch ook niet bij dat het een compliment is. LoL! ;) |
|
|
| M5 |
Hahah! Nomore ing TranceAddict for me to. Damn, that forum sucks..only punk-ass dude who love commercial like ATB & Mauro Picotto (no offense..dont take this personal)
Greetz,
SnuggLe
Grrrrrrrrrr......:( |
|
|
| moogwai |
| Poeh... al die forums... en dan maar te bedenken dat ik thuis maar gewoon een *(&*&(#$ 56k modem heb :confused: Maar ja af en toe wat dl-en op school gaat ook wel.... en voordat ik hier een betere verbinding kan krijgen ben ik al lang bejaard. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by M5
Hahah! Nomore ing TranceAddict for me to. Damn, that forum sucks..only punk-ass dude who love commercial like ATB & Mauro Picotto (no offense..dont take this personal)
Greetz,
SnuggLe
Grrrrrrrrrr......:( |
WAAATT??? gaat M5 ookal weg??
Nee toch?
Dat die snuggle oprot zal me nix boeien.. maar M5 jij hebt aardig dezelfde smaak kwa muziek als mij :D
Weet je trouwens wat voor een pijn je aan je kop krijgt dankzij dat raremusicfinder forum .. Wit LOL!
En iedereen behalve SNuggle en tais.. julie mogen allemaal gewoon blijven hoor :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
WAAATT??? gaat M5 ookal weg??
Nee toch?
Dat die snuggle oprot zal me nix boeien.. maar M5 jij hebt aardig dezelfde smaak kwa muziek als mij :D
Weet je trouwens wat voor een pijn je aan je kop krijgt dankzij dat raremusicfinder forum .. Wit LOL!
En iedereen behalve SNuggle en tais.. julie mogen allemaal gewoon blijven hoor :D |
Nee nee ik gaat niet weg!! :) ....wees gerust , ik was alleen zeer verontwaardigd hoe die het in z'n hoofd haalde om picotto met ATB te vergelijken.....
Ik vindt het ook niet erg dat ie weggaat hoor, hij heeft toch alleen maar commentaar op de commerciele(volgens hem) muzieksmaak die het merendeel van de bezoekers van dit forum erop na houdt. Terwijl hier naar mijn mening heel wat lui zitten die toch wel van heel flink stampen houden (picotto, dj scot project, warmduscher enz enz) , en niet van die echte commerciele deuntjes, maar ach dat zal wel aan mij liggen..... |
|
|
| Henkie_henk |
MooooOOoooi!
Ja is volgens mij ook zo..dat iedereen hier een goede smaak heeft en dat niet iedereen voor de commerciele plaatjes gaat (wat opzich niet uitmaakt maarja)
Die Tais en snuglle liepen altijd op alles te kankeren.. wat heb je daar nou aan?? Bijne elke reply was wel gekanker..
Leuk forum zal dat zijn van Raremusifinder lol
Ik gaat idd nog ff me warmduscher :) aanzetten en ff leren ;) |
|
|
|
|