return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Raremusicfinder is weer online..
View this Thread in Original format
SnuggLe
Jippie! Raremusicfinder.com is weer online, dus ga ik julli hier verlaten!

www.raremusicfinder.com/forums -> zo kom je op RMF.

Greetz,
SnuggLe
-TAIS-
De gewone url werkt ook hoor! ;) Dus gewoon http://www.raremusicfinder.com! Of klik gewoon op de banner hieronder ;)
Mysteric
quote:
Hahah! Nomore ing TranceAddict for me to. Damn, that forum sucks..only punk-ass dude who love commercial like ATB & Mauro Picotto (no offense..dont take this personal)

Greetz,
SnuggLe



dat vind ik nou niet echt een compliment
magrec
oeps ;)

hij zei ook don't take it personal
Akira
ach ja boeien...iedereen zijn recht toch of niet dan ??
Ik vind het meestal hier wel lachen beetje dom ouwhoeren :D
Mysteric
das waar :)
-TAIS-
quote:
Originally posted by Mysteric

dat vind ik nou niet echt een compliment


Staat er toch ook niet bij dat het een compliment is. LoL! ;)
M5
Hahah! Nomore ing TranceAddict for me to. Damn, that forum sucks..only punk-ass dude who love commercial like ATB & Mauro Picotto (no offense..dont take this personal)

Greetz,
SnuggLe


Grrrrrrrrrr......:(
moogwai
Poeh... al die forums... en dan maar te bedenken dat ik thuis maar gewoon een *(&*&(#$ 56k modem heb :confused: Maar ja af en toe wat dl-en op school gaat ook wel.... en voordat ik hier een betere verbinding kan krijgen ben ik al lang bejaard.
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5
Hahah! Nomore ing TranceAddict for me to. Damn, that forum sucks..only punk-ass dude who love commercial like ATB & Mauro Picotto (no offense..dont take this personal)

Greetz,
SnuggLe


Grrrrrrrrrr......:(



WAAATT??? gaat M5 ookal weg??
Nee toch?
Dat die snuggle oprot zal me nix boeien.. maar M5 jij hebt aardig dezelfde smaak kwa muziek als mij :D

Weet je trouwens wat voor een pijn je aan je kop krijgt dankzij dat raremusicfinder forum .. Wit LOL!

En iedereen behalve SNuggle en tais.. julie mogen allemaal gewoon blijven hoor :D

M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk



WAAATT??? gaat M5 ookal weg??
Nee toch?
Dat die snuggle oprot zal me nix boeien.. maar M5 jij hebt aardig dezelfde smaak kwa muziek als mij :D

Weet je trouwens wat voor een pijn je aan je kop krijgt dankzij dat raremusicfinder forum .. Wit LOL!

En iedereen behalve SNuggle en tais.. julie mogen allemaal gewoon blijven hoor :D


Nee nee ik gaat niet weg!! :) ....wees gerust , ik was alleen zeer verontwaardigd hoe die het in z'n hoofd haalde om picotto met ATB te vergelijken.....

Ik vindt het ook niet erg dat ie weggaat hoor, hij heeft toch alleen maar commentaar op de commerciele(volgens hem) muzieksmaak die het merendeel van de bezoekers van dit forum erop na houdt. Terwijl hier naar mijn mening heel wat lui zitten die toch wel van heel flink stampen houden (picotto, dj scot project, warmduscher enz enz) , en niet van die echte commerciele deuntjes, maar ach dat zal wel aan mij liggen.....
Henkie_henk
MooooOOoooi!

Ja is volgens mij ook zo..dat iedereen hier een goede smaak heeft en dat niet iedereen voor de commerciele plaatjes gaat (wat opzich niet uitmaakt maarja)

Die Tais en snuglle liepen altijd op alles te kankeren.. wat heb je daar nou aan?? Bijne elke reply was wel gekanker..

Leuk forum zal dat zijn van Raremusifinder lol

Ik gaat idd nog ff me warmduscher :) aanzetten en ff leren ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement