|
אנטיתזה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| LA© |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
את יכולה לקפוץ סתם לשמוע מוזיקה טובה עם חברים על כוס בירה
יש גם מקומות מגניבים כאלה בתל אביב :) |
ברור שאפשר, אבל כאלו בילויים ומקומות מגניבים עם מוזיקה טובה לא חסרים לי שמה...
טראנס בארץ מאוד חסר לי.. אין מה לעשות, הקהל פה הרבה יותר חם וחיי, ושולח וייבס ואנרגיות טובות באוויר. לפחות לדעתי
:)
אבל מה שבא ברוך הבא! העיקר זה האנשים שאיתך!! כייף בארץ לא משנה מה עושים בסה"כ חחח |
|
|
| sh33p |
אילן נו באמתתתתתתתת
זה מה שיעיר את הפורום?
X חצי מפה עברו למקום
Y החצי השני עבר למקום
ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס
הפורום הגלובאלי הוא בכלל לא טראנס, תנסה לפתוח טופיק במיוזיק דיסקשן על ארמין
ותראה את התגובות
:nervous:
לגבי מעל ומעבר...
אני שם, לשים וי ענק על חלום ילדות... |
|
|
| benji904 |
ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס
Speak for others, some people are still alive & kicking, and yes, listening to trance...:gsmile: :toocool: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by sh33p
אילן נו באמתתתתתתתת
זה מה שיעיר את הפורום?
X חצי מפה עברו למקום
Y החצי השני עבר למקום
ה3 אנשים שנשארו לא שומעים בכלל טראנס
הפורום הגלובאלי הוא בכלל לא טראנס, תנסה לפתוח טופיק במיוזיק דיסקשן על ארמין
ותראה את התגובות
:nervous:
לגבי מעל ומעבר...
אני שם, לשים וי ענק על חלום ילדות... |
ORDER! ORDER IN THE HOUSE (or trance, whatever suits you)!
sh33p אדון
לאור התגובה הנ"ל אתה מואשם בסעיפים הבאים:
1) התאכזבות מאילן לשוא.
2) התלוננות על "עייפות" הפורום.
3) התלוננות על מיקום מגורי אנשי הפורום.
4) האשמות כזב על חוסר התשוקה לטראנס בקרב אנשי הפורום.
5) הטלת ספק בפורום הגלובאלי.
6) רמיזה קלה-קלה, מרומזת, על הכפשת שמו של ארמין בפורום.
7) הצבת סמיילי כחול מזועזע ומפוחד.
8) שימוש מעל ומעבר בשמם המפורש של "אבוב אנד ביונד" בעיברית.
9) הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה, תוך ניקור עיניים מחפיר לאלו שנבצר מהם מלהגשים את חיבתם להרכב הטראנס הבריטי המשובח.
והרי פסק הדין:
1) ראשית כל, מעל לכל ספק, אילן אשם- תמיד!
ואתה אמור לו:
"כי מוד אתה, וגורל הטראנס הישראלי נתון הוא בידך. מוד-תעמוד בפינה עם הפנים לקיר!".
2) חובה עליך, מר "שיפ", לעודד ולתרום מזמנך הפנוי לטובת הפורום, חבריו וסתם עוברי-אורח, בכתיבה, בשיר, בהמלצות, בדיבור חיובי ושאר שטויות.
3) מהיום, מר שיפ, עליך לפאר ולרומם, להאדיר ולהעצים את מוזיקת הטראנס בישראל באמצעות ניגון עלי ופילה ב"פול ווליום" בקרב שכניך.
4) כמו כן, יוטל עליך, אדון שיפ היקר, לקרוא בחזרה לאותם פורשי פורום עריריים שאיבדו את דרכם לפורומים אחרים.
5) לבל תעורר לשון הרע בקרב בליינים ו/או מעריצים של מר ואן ביורן יהיה עליך לשים את הקומפילציה האחרונה של הלה על הראש ובקש מחילה וכפרה.
6) מהיום יחול עליך איסור השימוש בסמיילים ו/או אימוטיקונים למינהם- תשאיר את התענוג הזה רק לי.
7) בעקבות השימוש מעל ומעבר בשמם המפורש העיברי של ההרכב הבריטי, תאלץ לשנות את שימך ל"פאבו"- סתם כי זה מגניב.
8) ולסיום, בדבר הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה. הרי אני פוסק עליך לשחד את מנהלי "האומן 17" לשם הבאה מוגברת של אותו הרכב בריטי, החביב על חברי הפורום, לארצינו הקטנטונת.
 |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by uzi
ORDER! ORDER IN THE HOUSE (or trance, whatever suits you)!
sh33p אדון
לאור התגובה הנ"ל אתה מואשם בסעיפים הבאים:
1) התאכזבות מאילן לשוא.
2) התלוננות על "עייפות" הפורום.
3) התלוננות על מיקום מגורי אנשי הפורום.
4) האשמות כזב על חוסר התשוקה לטראנס בקרב אנשי הפורום.
5) הטלת ספק בפורום הגלובאלי.
6) רמיזה קלה-קלה, מרומזת, על הכפשת שמו של ארמין בפורום.
7) הצבת סמיילי כחול מזועזע ומפוחד.
8) שימוש מעל ומעבר בשמם המפורש של "אבוב אנד ביונד" בעיברית.
9) הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה, תוך ניקור עיניים מחפיר לאלו שנבצר מהם מלהגשים את חיבתם להרכב הטראנס הבריטי המשובח.
והרי פסק הדין:
1) ראשית כל, מעל לכל ספק, אילן אשם- תמיד!
ואתה אמור לו:
"כי מוד אתה, וגורל הטראנס הישראלי הוא בידך. מוד-תעמוד בפינה עם הפנים לקיר!".
2) חובה עליך, מר "שיפ", לעודד ולתרום מזמנך הפנוי לטובת הפורום, חבריו וסתם עוברי-אורח, בכתיבה, בשיר, בהמלצות, בדיבור חיובי ושאר שטויות.
3) מהיום, מר שיפ, עליך לפאר ולרומם, להאדיר ולהעצים את מוזיקת הטראנס בישראל באמצעות ניגון עלי ופילה ב"פול ווליום" בקרב שכניך.
4) כמו כן, יוטל עליך, אדון שיפ היקר, לקרוא בחזרה לאותם פורשי פורום עריריים שאיבדו את דרכם לפורומים אחרים.
5) לבל תעורר לשון הרע בקרב בליינים ו/או מעריצים של מר ואן ביורן יהיה עליך לשים את הקומפילציה האחרונה של הלה על הראש ובקש מחילה וכפרה.
6) מהיום יחול עליך איסור השימוש בסמיילים ו/או אימוטיקונים למינהם- תשאיר את התענוג הזה רק לי.
7) בעקבות השימוש מעל ומעבר בשמם המפורש העיברי של ההרכב הבריטי, תאלץ לשנות את שימך ל"פאבו"- סתם כי זה מגניב.
8) ולסיום, בדבר הגשמת חלומות ילדות בפרהסיה. הרי אני פוסק עליך לשחד את מנהלי "האומן 17" לשם הבאה מוגברת של אותו הרכב בריטי, החביב על חברי הפורום, לארצינו הקטנטונת.
|
העניין הזה סביב ארמין אף פעם לא היה ברור לי... מה הדיל? רק אותי התוכנית שלו לא כזו מלהיבה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
העניין הזה סביב ארמין אף פעם לא היה ברור לי... מה הדיל? רק אותי התוכנית שלו לא כזו מלהיבה? |
כנראה...:p
אני לא אגיד שאני אוהב הכל או אפילו את הרוב. אבל יש ךפרקים שאני מוצא את עצמי חוזר שוב ושוב לאותם 6-7 קטעים שממש ריגשו אותי.
מעל להכל אני אוהב את התוכנית ועוקב אחריה ברמות שונות של אדיקות כבר יותר מ-5 שנים. אני בטוח שיש עוד תוכניות טובות בטראנמס, לי פשוט אין זמן לחפור רק בזה. בשביל אנשים כמוני התוכנית של ארמין היא תמצית טובה בהחלט של מה שטוב וחדש בטראנס. (לא תמיד בסדר הזה, לפעמים זה רק מה שחדש...אבל כנראה שזה גם ענין של טעם...)
וגבי הפוסט של עוזי:
להדפיס, לגזור, ללכת לחנות תמונות, לבקש מסגרת בגודל המתאים ולתלות על הקיר את הפוסט הכי משעשע שקראתי השנה.
ישר כוח
:D
נ.ב.
קרדיט לשיפ על השליפה מהבוידעם של הפרצופון האהוב עלי כאן
:nervous: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
העניין הזה סביב ארמין אף פעם לא היה ברור לי... מה הדיל? רק אותי התוכנית שלו לא כזו מלהיבה? |
הדבר היחיד בימינו שמלהיב אצל ארמין הוא הקריירה שלו.
הוא והתוכנית שלו נחמדים וותיקים מאוד בשטח והם נהיו לסמל יותר מאשר עניין. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וגבי הפוסט של עוזי:
להדפיס, לגזור, ללכת לחנות תמונות, לבקש מסגרת בגודל המתאים ולתלות על הקיר את הפוסט הכי משעשע שקראתי השנה.
ישר כוח
:D |
 |
|
|
| Viber |
עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו?
:)
ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור?? |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Viber
עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו?
:)
ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור?? |
He is an epic energy provider :cool: :tongue3 :toocool: |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by benji904
He is an epic energy provider :cool: :tongue3 :toocool: |
שיבדקו אם הוא יכול להיות קמע של קבוצת אן.בי.איי אם כך. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
עוזי, חבל שלא משלמים לך פה לפי מילה, יש לך אינטרנט בעבודה או משהו?
:)
ומיזה המארק איטסון הזה? איזה בין טיפוחים של ארמין או טיאסטור?? |
הרבה זמן לא הייתי פה והחלטתי לשתף ולספר את מה שיש לי בלב.
היה לי גם זמן פנוי בימים האחרונים.
בנוגע ל
Mark Eteson
אני מכיר 2-3 טראקים שלו והם דיי טובים.
בהופעה שהתקיימה ב"אומן 17" (31.12.2009), מארק היה נהדר, חבל שהווליום והעשן היו נוראים.
מארק אטסון ניגן טראנס מלודי מרומם וגם ווקלים חמודים לאללה!
הוא גם ניגן בסוף קלאסיקות.
דעו לכם שהוא נתן הופעה וסט שלא היו מביישים את ארמין, הוא אפילו דומה לו קצת.
זה היה אמור להיות ה-הופעה בשבילי ולמרות אטמי האוזניים סבלנותי הייתה מוגבלת לשתיים בלבד. |
|
|
|
|