|
בעיה פה
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
אני לא יודע אם זה רק אצלי אבל בימים האחרונים שאני עובר פה מדף לדף בפורום
יוצא שזה מגיע לי ל
page cannot be displayed
שאני עושה רענן זה מגיע לאן שרציתי אבל פשוט מעצבן שזה עושה את זה?
האם אני לבד פה בקטע הזה?
:eyespop: |
|
|
| Q-PiXeL |
| בנתיים אצלי הכל בסדר |
|
|
| Hell_Copter |
יכול להיות שהאנטרנט פשוט נתקע לך לכמה שניות ואז זה משתחרר
קורה לי פעם ב שהאנטרנט נתקע ואז משתחרר והכל מסתדר |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פשוט תעשה
refresh
והכל יהיה טוב |
|
|
| oren_naor |
כן גם לי זה קורה מידי פעם...
פשוט תלחץ על F5 |
|
|
|
|