|
Oudjaar 2009
|
View this Thread in Original format
| christina |
Om het forum weer wat levendiger te maken:
wat zijn jullie plannen met oudjaar?
wij gaan met een groep van acht eten bij een italiaan in leuven en daarna ofwel de oude markt op, ofwel bij iemand van die acht thuis het feest verder zetten. niets spectaculair, maar wel gezellig :) |
|
|
| pzK |
| Op kot van een maat in't stad gaan eten en dan waarschijnlijk in de studentencafés rond de Ossemarkt wat hangen. :) |
|
|
| MikeVee |
Oude markt met oudjaar :nervous: :nervous: :nervous:
al eindig ik er rond een uur of 3 ook wel :clown: |
|
|
| CygnusX |
| We gaan wokken met zeven man in ons appartement. Daarna een gezelschapsspel of wat op de Wii. En tegen een uur of 2, 3 doen we nog wat cafés aan in Neerpelt, want die liggen op amper 100 meter van 't appartement. |
|
|
| FCB_Fanatic |
t is te merken dat iedereen wat ouder wordt :D
zelf nog geen heel concrete plannen, maar het zal waarschijnlijk iets gelijkaardigs worden als de voorgaande jaren. s middags met een aantal mensen al samen komen bij iemand thuis om voorbereidingen te treffen (inkopen doen, koken) en wat te apperitieven. S avonds komt de rest dan en eten we eerst samen. Daarna gezelschapspelletjes spelen, WII, ... en eventueel achteraf, vrij laat op de avond, nog in Bocholt zelf naar een plaatselijk danscafé gaan.
vrij rustig en niets speciaals, maar wel gezellig :) |
|
|
| domineesje |
| Hier gezellig thuis eten met ons vrienden + 9 kinderen :nervous: en daarna feestje bouwen.. |
|
|
| sbastien4678 |
Werken ;)
Niet gezellig maar wel verplicht in het hotelwezen. |
|
|
| eieregooie |
Werken tot hopelijk uiterlijk een uur of acht, en dan snel naar DEUTSCHLAND! in de hoop dat ik daar nog voor middernacht aankom om daar bij een kennis het huis op z'n kop te zetten en waarschijlnijk te eindigen in een slechte lokale club :toothless
Ben zeer aan het overwegen om vervolgens op 1 januari daar in de buurt gelijk maar op een vliegtuig te stappen naar een nog nader te bepalen bestemming :D |
|
|
| Freezel |
| Sensation in Australie :D |
|
|
| eieregooie |
Dacht dat jij geen grote events meer zou doen? :rolleyes:
:D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dacht dat jij geen grote events meer zou doen? :rolleyes:
:D |
Kaartjes waren al besteld voor een groep nog voordat ik besloten had te gaan ;) Maar voor de rest ... feesten boeien me echt niks meer. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Met een hele hoop hebben we een zaaltje afgehuurd met eten, drank, muziek, alles erop en eraan. Is eigenlijk een klein buurtfeest met buurtbewoners, vrienden, familie etc... Nadien zien we wel of we nog ergens anders naartoe gaan of niet :) |
|
|
|
|