|
Allmäna grejer
|
View this Thread in Original format
| Endre |
1. har en kännsla av att den här svenska delen är ganska...inaktiv.
2.(sthlm:are)ni känner till den här DJ Zeb typen?
3.posta en bild på er själv, vore kul att se hur ni svenne jävlar ser ut :p |
|
|
| lonne |
No way Sose, nej jag skoja bara. Har för mig att det var ngn liknande
tråd för ett par månader sedan, där folk fick möjliheten att visa upp
sig.
Själv har jag inget att bidra med, men har man det så är väl det kul
att se hur ni övriga ser ut...så go ahead..
:D :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
1. har en kännsla av att den här svenska delen är ganska...inaktiv.
2.(sthlm:are)ni känner till den här DJ Zeb typen?
3.posta en bild på er själv, vore kul att se hur ni svenne jävlar ser ut :p |
1. om den vore det så skulle denna threaden inte fylla något syfte då ingen skulle svara
2. va?
3. Finns en annan thread om det :) Sök.... "posta pics på er själva" tror jag den heter....
:disbelief
Hare bra :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Endre
1. har en kännsla av att den här svenska delen är ganska...inaktiv.
2.(sthlm:are)ni känner till den här DJ Zeb typen?
3.posta en bild på er själv, vore kul att se hur ni svenne jävlar ser ut :p |
1. Vart tog alla festerna vägen?
2. Daily's killen? Vet ej vem det e!
3. ????????? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kan säga att det går i vågor hur pass aktiv denna del av forumet är... Ibland e de en jeddra fart... Mest inför fester när alla börjar bli sugna... Men nu e de sommar å de e lugnt överallt... fan slipper till och med köerna in till stan på mornarna :gsmile:
Som sagt... av många ämnen man kan komma på tex. "posta din bild" ... så finns det förmodligen redan en thread om det... bara söka eller starta en ny om den spårat ur... en del gör det när folk börjar bli hungriga och skriver ner sina favorit rätter... har hänt...
Ses... / SteveTrancEaddict4ever |
|
|
| Vizay |
1. precis som många säger så går dne här delen lite av å an....ibland ere ljusfart på allt å ibland går det som en halt snigel med brutet ben
3. look to the left my very young aprentice
(stavning på typ...allt) |
|
|
|
|