return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Allmäna grejer
View this Thread in Original format
Endre
1. har en kännsla av att den här svenska delen är ganska...inaktiv.
2.(sthlm:are)ni känner till den här DJ Zeb typen?
3.posta en bild på er själv, vore kul att se hur ni svenne jävlar ser ut :p
lonne
No way Sose, nej jag skoja bara. Har för mig att det var ngn liknande

tråd för ett par månader sedan, där folk fick möjliheten att visa upp

sig.

Själv har jag inget att bidra med, men har man det så är väl det kul

att se hur ni övriga ser ut...så go ahead..

:D :D
mindshooter
quote:
Originally posted by Endre
1. har en kännsla av att den här svenska delen är ganska...inaktiv.
2.(sthlm:are)ni känner till den här DJ Zeb typen?
3.posta en bild på er själv, vore kul att se hur ni svenne jävlar ser ut :p


1. om den vore det så skulle denna threaden inte fylla något syfte då ingen skulle svara
2. va?
3. Finns en annan thread om det :) Sök.... "posta pics på er själva" tror jag den heter....

:disbelief

Hare bra :)
Gaby
quote:
Originally posted by Endre
1. har en kännsla av att den här svenska delen är ganska...inaktiv.
2.(sthlm:are)ni känner till den här DJ Zeb typen?
3.posta en bild på er själv, vore kul att se hur ni svenne jävlar ser ut :p


1. Vart tog alla festerna vägen?
2. Daily's killen? Vet ej vem det e!
3. ?????????
SteveTranz4ever
Kan säga att det går i vågor hur pass aktiv denna del av forumet är... Ibland e de en jeddra fart... Mest inför fester när alla börjar bli sugna... Men nu e de sommar å de e lugnt överallt... fan slipper till och med köerna in till stan på mornarna :gsmile:

Som sagt... av många ämnen man kan komma på tex. "posta din bild" ... så finns det förmodligen redan en thread om det... bara söka eller starta en ny om den spårat ur... en del gör det när folk börjar bli hungriga och skriver ner sina favorit rätter... har hänt...

Ses... / SteveTrancEaddict4ever
Vizay
1. precis som många säger så går dne här delen lite av å an....ibland ere ljusfart på allt å ibland går det som en halt snigel med brutet ben

3. look to the left my very young aprentice



(stavning på typ...allt)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement