return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Full Moon Party??
View this Thread in Original format
TrancE_GyLLe
tjaba alla!!!

jag ska ner till thai i nov/dec å luffa runt lite.. å jag undrar bara om nån av er har vart på nått full måns partaj där nere...?? verkar jävligt fett från bilder jag har sett därifrån!!!...

GyLLe
AC.
Vait nera i thailand två ggr, dock med familjen så så mycket festande har det inte blivit men full moon party har jag sett många flyers om så håller du bara ögona öppna kanske frågar runt lite bör du inte ha några problem med att hitta ett... Det svåra är väl snarare att hitta rätt...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement