return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ferry Corsten goes Sweden - 3 spelningar i mars 2010
View this Thread in Original format
CJ InterCity
För er som har Facebook, kolla här:
http://www.facebook.com/home.php?#/...id=215985881432

Tydligen ska Ferry spela 3 gånger i Sverige i mars 2010, med start i Göteborg följt av Malmö och Stockholm. Låter ju super, men är det sant? Har inte funnit någon info på annat håll...
ExOn
Verkar ju lite halvstrange. Postern på sidan ser ju ut som ett hemmameckat photoshop-äventyr.
sipowitz
Ser ut som följande verkar det!

Slagthuset 5 mars i malmö.
Berns 6 Mars
Trädgårdn gbg 4 Mars

Sounds nice =)
ice_key
det där är old news baby :D
1 månad sedan det kom ut :D

5 VIP till Slagt ligger i byrån hos mig ;)

http://www.ticnet.se/html/evinfo.ht...269104&l=SE&C=#
Peaktime
För er som inte är 20 så kan vi meddela att det är 18 på Trädgårn i Göteborg. Ni som såg Tiesto hos oss i September, vet hur fet showen blir.

Dreas + Alex Robert värmer ...

http://www.clubpeak.se
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement