|
Ferry Corsten goes Sweden - 3 spelningar i mars 2010
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
För er som har Facebook, kolla här:
http://www.facebook.com/home.php?#/...id=215985881432
Tydligen ska Ferry spela 3 gånger i Sverige i mars 2010, med start i Göteborg följt av Malmö och Stockholm. Låter ju super, men är det sant? Har inte funnit någon info på annat håll... |
|
|
| ExOn |
| Verkar ju lite halvstrange. Postern på sidan ser ju ut som ett hemmameckat photoshop-äventyr. |
|
|
| sipowitz |
Ser ut som följande verkar det!
Slagthuset 5 mars i malmö.
Berns 6 Mars
Trädgårdn gbg 4 Mars
Sounds nice =) |
|
|
| Peaktime |
För er som inte är 20 så kan vi meddela att det är 18 på Trädgårn i Göteborg. Ni som såg Tiesto hos oss i September, vet hur fet showen blir.
Dreas + Alex Robert värmer ...
http://www.clubpeak.se |
|
|
|
|