|
מי שפה מאזור השרון שייכנס ...
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מה המצב אנשים ?
כנראה אני ורועי ניפגש או משהוא כזה היום
אם אתם פנויים ובא לכם להצטרף תרימו טלפון
054534808 |
|
|
| Dj Moriano |
דווקא היום???
לאחותי יש היום יומולדת אז אני לא יכול.....
יום אחר בכיף הייתי בא.... |
|
|
| warpedd_ |
מורן מה קורה?
תן לי פרטים מה העניין |
|
|
| eXeTik |
אשכרה למה דווקא היום
כבר יש תוכניות
בואו באמת נקבע על תאריך |
|
|
| warpedd_ |
don't worry
יאללה
לפני 22:00 אין דאגה
רועי עדיין מנפח שרירים |
|
|
| DJ-Energy |
מורן
אם אתה בא לאסוף אותי אני בא
;) |
|
|
| Hell_Copter |
שמעו חברים הכל תלוי במורן לא בי
אני מתקשר אליו והוא מתחיל לצעוק עלי...
השתגעת!? כבר 22:30... אני על שעון צבא ;)
קיצר אני עכשיו מחכה לטלפון ממנו חזרה... עדיין מחכה... ועדיין מחכה
תומר אני יודיע לך אם יצא משהו כי מבחינתי אין לי בעיה
אני גם אחרי אימון כזה ארוך שבראש שלי לדפוק איזה ארוחה טובה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני גם אחרי אימון כזה ארוך שבראש שלי לדפוק איזה ארוחה טובה |
אין על ארוחה אחרי אימון, הדבר הכי כיף בעולם... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני גם אחרי אימון כזה ארוך שבראש שלי לדפוק איזה ארוחה טובה |
לרגע חשבתי שכתבת "ארומה, במקום "ארוחה" והעליתי גיחוך... ואז קראתי מה שרונן כתב והתפוצצתי |
|
|
| Segev |
| כולכם פה מאזור השרון מישהו פה אולי מדרום השרון? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
לרגע חשבתי שכתבת "ארומה, במקום "ארוחה" והעליתי גיחוך... ואז קראתי מה שרונן כתב והתפוצצתי |
ונגיד שהיה כתוב ארומה... אלא הבנתי מה מצחיק כל כך... אבל חפיף
כל אחד והסטיות שלו
אולי יש מצב היום
מורן אמור לחזור בסביבות 6 מהצבא ואז נדבר ונקבע איזה משהו
מה שכן אי אפשר היום מאוחר למה גם צריך לישון מוקדם לקראת העבודה ולא ב 2 כמו כל יום שעשיתי וגם יש אוז |
|
|
|
|