return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מי שפה מאזור השרון שייכנס ...
View this Thread in Original format
luckystrike
מה המצב אנשים ?
כנראה אני ורועי ניפגש או משהוא כזה היום
אם אתם פנויים ובא לכם להצטרף תרימו טלפון
054534808
Dj Moriano
דווקא היום???

לאחותי יש היום יומולדת אז אני לא יכול.....

יום אחר בכיף הייתי בא....
warpedd_
מורן מה קורה?

תן לי פרטים מה העניין
eXeTik
אשכרה למה דווקא היום
כבר יש תוכניות
בואו באמת נקבע על תאריך
oDrori
בלאט:whip:
warpedd_
don't worry

יאללה
לפני 22:00 אין דאגה

רועי עדיין מנפח שרירים
DJ-Energy
מורן
אם אתה בא לאסוף אותי אני בא
;)
Hell_Copter
שמעו חברים הכל תלוי במורן לא בי
אני מתקשר אליו והוא מתחיל לצעוק עלי...
השתגעת!? כבר 22:30... אני על שעון צבא ;)
קיצר אני עכשיו מחכה לטלפון ממנו חזרה... עדיין מחכה... ועדיין מחכה

תומר אני יודיע לך אם יצא משהו כי מבחינתי אין לי בעיה
אני גם אחרי אימון כזה ארוך שבראש שלי לדפוק איזה ארוחה טובה
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני גם אחרי אימון כזה ארוך שבראש שלי לדפוק איזה ארוחה טובה


אין על ארוחה אחרי אימון, הדבר הכי כיף בעולם...
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני גם אחרי אימון כזה ארוך שבראש שלי לדפוק איזה ארוחה טובה


לרגע חשבתי שכתבת "ארומה, במקום "ארוחה" והעליתי גיחוך... ואז קראתי מה שרונן כתב והתפוצצתי

Segev
כולכם פה מאזור השרון מישהו פה אולי מדרום השרון?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori


לרגע חשבתי שכתבת "ארומה, במקום "ארוחה" והעליתי גיחוך... ואז קראתי מה שרונן כתב והתפוצצתי


ונגיד שהיה כתוב ארומה... אלא הבנתי מה מצחיק כל כך... אבל חפיף
כל אחד והסטיות שלו


אולי יש מצב היום
מורן אמור לחזור בסביבות 6 מהצבא ואז נדבר ונקבע איזה משהו
מה שכן אי אפשר היום מאוחר למה גם צריך לישון מוקדם לקראת העבודה ולא ב 2 כמו כל יום שעשיתי וגם יש אוז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement