|
Dj Dazzle Live In The Mix @ Basicbeats Radio
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Het werd weer hoog tijd:)
Dj Dazzle(Blackhole) komt a.s vrijdag weer naar de Basicbeats studios (ahum :D) te wormermeer om een lekker livesetje neer te zetten.
Meer info hier soon,maar prik hem alvast in je agenda zal ik zeggen:D |
|
|
| TimeportE |
als ik het nie vergeet (of nie achter mijn comp zit) dan tune ik zeker in!!
bedankt iig voor de info! |
|
|
| Optimus |
| hoe laat komt ie dan?:) |
|
|
| -TAIS- |
| I'll be listening :) Leuk dat je em weer gestrikt hebt, laat em wel ff z'n remix van Andain draaien he :) |
|
|
| Jappio |
Ik hoorde t al van Donna en van jou op Impulz! Supergaaf, ik tune ook in, tenminste als mn pc weer is gerepareerd.. Hijs nu namelijk tamelijk verr8!
En die andain mix die moet er zkr in.. (kippenvel @ impulz :)) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik hoorde t al van Donna en van jou op Impulz! Supergaaf, ik tune ook in, tenminste als mn pc weer is gerepareerd.. Hijs nu namelijk tamelijk verr8!
En die andain mix die moet er zkr in.. (kippenvel @ impulz :)) |
ja die remix van dazzletje wil ik ook nog steeds horen.. moet wel goed zijn...
| quote: |
hoe laat komt ie dan?
|
Niet te laat hoop ik, want dan zweven wij (ja jij ook Jappio) rond in Now&Wow :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by tijs08
Niet te laat hoop ik, want dan zweven wij (ja jij ook Jappio) rond in Now&Wow :D |
KUT!:eek:
wasssik vergeten:( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
KUT!:eek:
wasssik vergeten:( |
me ook :rolleyes: maar in dat geval neem ik aan dat ie vast nog wel ergens te downen valt :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
* PRIK *
Ben werken, dus neem maar op :D |
|
|
| SnuggLe |
| Ik tune wel ff in dan :) |
|
|
| DjRV |
Vanavond dus van 21:00 tot 24:00.
Mocht je nog vragen hebben aan dazzle mail ze dan ff door naar [email protected] |
|
|
| Optimus |
| wel opnemen dan, ik kan maar een kwartiertje meeluisteren:) |
|
|
|
|