|
? סקר : מה האתרים שאתם נמצאים בהם הכי הרבה
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
נורא משעמם לי ואין לי ממש מה לעשות
:o :o :o :o :o :o :o
אז החלטתי לשאול אתכם איזה אתרים אתם נמצאים בהם בדרך כלל ...
:p :p :p :p :p :p :p :p |
|
|
| Scorchio |
ראסמי אני רק פה
אני מת לאיזה אתרים מעניינים
לפעמים אני קורא חדשות ספורט אבל רוב היום פה |
|
|
| nimrod levi |
זה האתר שאני נמצא בו הכי הרבה
אין משהו מיוחד כל מיני אתרים חוץ מזה
אבל פה הכי הרבה:) |
|
|
| Hell_Copter |
אני הכי הרבה פה (איך לא) ואני לא ממש נכנס לאתרים אחרים
יענו לגוגל כי זה אתר בית אני נכנס שאין לי כוח לעשות עצור
אבל בסך הכל חוץ מלבדוק דברים קטנים כמו נגיד תוצאות של ספורט בזמן אמת או לחפש כל מיני דברים אני בקושי נכנס לאתרים |
|
|
| Dj Moriano |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בונא אתה רוצה להרוג פה את כולנו????????
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בכל מקרה, האתר שאני נמצא בו הכי הרבה זה
www.tranceaddict.com |
|
|
|
|