return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
contacten? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dwingo
quote:
Originally posted by Vinyl Boy

vet man, post jij die platen hier ook of niet?

Dit zijn de laatste tips die ik gekregen heb. Ik weet niet of het allemaal nieuwe nummers zijn, maar de meeste zijn in ieder geval niet echt bekend:

Dj Gilbert - Delux
Robert Armani - Die Hard
Signum - Solar Level
Mrx & Mry - My name is techno
Thick dick - Welcome 2 da jungle
IF - Space invaders are smoking grass
The path - praying
Wilson Santos - One step beyong
Charly - Born & Shiver

Misschien kun je ze vinden op Napster of Audiognome. Zelf heb ik er nog niet naar gezocht. Dat ga ik dalijk doen.
Jukx
Mr X & Mr Y - My Name Is Techno is wel goed!!! Heb hem zelf al een behoorlijke tijd op plaat... BXR natuurlijk! Ik raad overigens wel de "Beroshima Remix" aan, die vind ik het best.
En weet je zeker dat je niet Hit Hard van Robert Armani bedoelt????? Dat is echt een klassieke Techno/Oldskool plaat!!
Dwingo
Het zou kunnen. Ik krijg alleen maar via via die dingen door. Zoals ik hoor van die gasten die de titels van Cor krijgen is Cor meestal behoorlijk beschonken als hij ze voor hun opschrijft, dus daar kunnen best wat foutjes in zitten. Ik kon ook wel zien aan het handschrift dat hij niet meer de nuchterste moet zijn geweest.
Vinyl Boy
ik heb die thick dick plaat gedownload en het kan liggen aan het feit dat ik de mix met modjo - lady heb, maar er is geen kont aan als je hetmij vraagt. maakt verder niet uit ofzo, maar ik denk ik zeg het ff.

mzzls
Bellie
quote:
Originally posted by Cold
...Die ken ik ;)

MWHUAHAAUAHAHAHAHA ROFL!!!
Bellie
quote:
Originally posted by M5

ik spreek hem ook weleens......aardige gozer !! ;)

heeft echt verstand van muziek!! hij is ook picotto fan !! ;)

en die mix van hem.....zeker NIET slecht !! :)

Heheheheehehhee thnx voor de complimenten :)

Ja binnenkort weer een nieuwe mix opnemen.heb weer een berg nieuwe platen.Ik zou hem al veel eerder opnemen maar ik kreeg geen vrij van mn baas (teringlijer :D )
Maar als die klaar is paas ik hem je wel.wordt zeker een vette mix :D

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by Bellie

Maar als die klaar is paas ik hem je wel.wordt zeker een vette mix :D

GREETZ!!

daar hou ik je aan!! ;)
Bellie
quote:
Originally posted by M5

daar hou ik je aan!! ;)

Vandaag 4 uur klaar met werken (ik zit nu op mn werk :D :D )
Daarna ga ik mijn draaitafels weer sjouwen naar een vriend van me.en dan gaan we opnemen :)

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by Bellie

Vandaag 4 uur klaar met werken (ik zit nu op mn werk :D :D )
Daarna ga ik mijn draaitafels weer sjouwen naar een vriend van me.en dan gaan we opnemen :)

GREETZ!!

wow gaaf !! :) ...succes ermee !! ...ik hoor het resultaat wel ;)

ik ben ZEER benieuwd !!
Miss Proximus
DJ UZI & da mouth of madness LOL, verders ben ga ik dit weekend ff borrelen met Mauro Picotto in Milaan ( I wish...)

Akira
Draai je dan veel bellie???en onder welke naam etc??
Bellie
quote:
Originally posted by Akira
Draai je dan veel bellie???en onder welke naam etc??

Mwah ik heb geen vaste tent ofzo.Eerst draaide ik elke vrijdag in een tent bij ons in de buurt.Maar ik mag nu niet meer draaien daar omdat ze daar een nieuw thema hebben ingevoerd ofzo.Alleen lounge muziek.En je begrijpt wel dat ik niet zulke platen koop.Mn dj naam is Dj Bellie. Lekker simpel he :).Maar ik draai wel veel thuis.ik had net een mix opgenomen,maar in te hard dus alles kraakte als de hell.Echt kut :( dus ga ik straks weer effe opnieuw mixen.

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement