|
מסיבה בקניון שבעת הכוכבים עכשיו
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
מסיבה בקניון שבעת הכוכבים עכשיו
של רדיו 99
יש פרטים
הבנתי מ10 עד 2
שזה די קצת
מסיבה פתוחה בלי כסף |
|
|
| SiLvErSkY |
עידן גוטמן וארתור גורדון הביאו סט משולב
יענו מיקס מיקס בערך הם עשו
והיתה הגברה מטורפת
חזק
חזק
חזק
!! |
|
|
| Dj Moriano |
| שמעתי שהיה גרוע, רציתי ללכת אבל אמרו לי שלא שווה.... |
|
|
| Hell_Copter |
הייתי שם עם חברים שלי אתמול
בהתחלה שהגענו באיזה 22:30 נגיד היה מסריח לגמרי למה הילדים שם היו בכיתה ב וגן חובה
אחר כך בחצות שהתחילה המוזיקה אז כבר היו אנשים בגיל שלי פחות או יותר
המוזיקה עצמה יענו הטראקליסט היה מצוין... אבל חרא של איכות
כל שניה קפץ להם המוזיקה (כמו נגיד בהנדס אפ כל שניה הלכה המלודיה או הבאסים כי זה קפץ וזה עצבן רצח) והיו גם כמה פעמים שנכבה להם הציוד
המקסוס בסך הכל לא היה בשמיים... היו גם דאבלים וכאלה
אבל זה חינם... ולמרות שהייתי עם כפכפים ודרכו עליי (זה לא עבר בשתיקה תאמינו לי) בסך הכל נהניתי |
|
|
| Ariels |
חבר שלי מהבסיס היה אמור לחמם אותם
אבל הוא שמר בש.ג שסגן מפקד האוגדה הגיע
והוא לא אמר לו לפרוק את הנשק
אז הוא קיבל 14 ריתוק
כל הזין |
|
|
|
|