return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מסיבה בקניון שבעת הכוכבים עכשיו
View this Thread in Original format
warpedd_
מסיבה בקניון שבעת הכוכבים עכשיו
של רדיו 99
יש פרטים

הבנתי מ10 עד 2
שזה די קצת
מסיבה פתוחה בלי כסף
SiLvErSkY
עידן גוטמן וארתור גורדון הביאו סט משולב
יענו מיקס מיקס בערך הם עשו

והיתה הגברה מטורפת


חזק
חזק
חזק

!!
Dj Moriano
שמעתי שהיה גרוע, רציתי ללכת אבל אמרו לי שלא שווה....
Hell_Copter
הייתי שם עם חברים שלי אתמול
בהתחלה שהגענו באיזה 22:30 נגיד היה מסריח לגמרי למה הילדים שם היו בכיתה ב וגן חובה
אחר כך בחצות שהתחילה המוזיקה אז כבר היו אנשים בגיל שלי פחות או יותר
המוזיקה עצמה יענו הטראקליסט היה מצוין... אבל חרא של איכות
כל שניה קפץ להם המוזיקה (כמו נגיד בהנדס אפ כל שניה הלכה המלודיה או הבאסים כי זה קפץ וזה עצבן רצח) והיו גם כמה פעמים שנכבה להם הציוד
המקסוס בסך הכל לא היה בשמיים... היו גם דאבלים וכאלה
אבל זה חינם... ולמרות שהייתי עם כפכפים ודרכו עליי (זה לא עבר בשתיקה תאמינו לי) בסך הכל נהניתי
Ariels
חבר שלי מהבסיס היה אמור לחמם אותם
אבל הוא שמר בש.ג שסגן מפקד האוגדה הגיע
והוא לא אמר לו לפרוק את הנשק
אז הוא קיבל 14 ריתוק

כל הזין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement