|
אני יודע... אני מחפש טראק...
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
מצטער שפתחתי ט'רד חדש לזה - אבל זאת פעם ראשונה ואחרונה.
שמעתי שיש איזה טראנס התקווה חדש באיזה דיסק שקוראים לו משהו כמו
Human Evolution
או משהו כזה...
מישהו יודע איך קוראים לטראק? או מאיפה אני משיג אותו ? |
|
|
| warpedd_ |
יצא טראק כמו שאמת של ההרכב הזה
צריך להיות נפוץ הבעיה היא שאני לא יודע בדיוק איך כותבים את השם שלו
אולי
hatiqva |
|
|
| s0undw4v3 |
תודה :D
עכשיו רק צריך להשיג אותו איכשהו...:tongue2 |
|
|
| nimrod levi |
תחפש
human evolution - hatikva |
|
|
| Triple-z |
relesed on:
2002-06-06 VA-Clubbers_4-2CD-2002-TGX
Track:
106-human_evolution-hatikvha-tgx.mp3 6820646 bytes
:cool: |
|
|
|
|