return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני יודע... אני מחפש טראק...
View this Thread in Original format
s0undw4v3
מצטער שפתחתי ט'רד חדש לזה - אבל זאת פעם ראשונה ואחרונה.

שמעתי שיש איזה טראנס התקווה חדש באיזה דיסק שקוראים לו משהו כמו
Human Evolution
או משהו כזה...

מישהו יודע איך קוראים לטראק? או מאיפה אני משיג אותו ?
warpedd_
יצא טראק כמו שאמת של ההרכב הזה
צריך להיות נפוץ הבעיה היא שאני לא יודע בדיוק איך כותבים את השם שלו
אולי
hatiqva
s0undw4v3
תודה :D

עכשיו רק צריך להשיג אותו איכשהו...:tongue2
nimrod levi
תחפש
human evolution - hatikva
Triple-z
relesed on:
2002-06-06 VA-Clubbers_4-2CD-2002-TGX
Track:
106-human_evolution-hatikvha-tgx.mp3 6820646 bytes
:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement