|
אריק כנס!
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
מה המצב אח שלי לאן נעלמת לי בזמן האחרון??#?!?$
תקשיב אם אתה מעוניין בציוד..
אז יכול להיות יש לי משהו לארגן לך?
יד שנייה אבל במצב כמו חדש..
אז תודיע לי אחי.. |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
מה המצב אח שלי לאן נעלמת לי בזמן האחרון??#?!?$
תקשיב אם אתה מעוניין בציוד..
אז יכול להיות יש לי משהו לארגן לך?
יד שנייה אבל במצב כמו חדש..
אז תודיע לי אחי.. |
כן קצת נעלמתי
לא ממש הרגישו בחיסרון אבל לא נורא:))
חחח סתם
תודה על ההצעה אבל אני חייב להיות מציאותי
אני לעולם לא יהיה דיי גיי
לעזעזל כל כך הרבה סמיילים ואין אפילו אחד שבוכה!!!!
בכל מקרה אני עוד חודש בצבא
ואין טעם שאני יקנה ציוד עכשיו
למרות שזה החלום שלי
אבל מה לעשות שאין לי קשרים אם עוזי חיטמן
אני מודה זאת היתה יציאה חלשה
קיצר ממש תודה אבל אם אני יהיה הדיי גיי הטוב בעולם זה יהיה אחרי הצבא אם אני ימצא זמן פנוי
כי אתה יודע לימודים חברה
ואופס פתאום יש לי ילד וכלב-ה
ולא ממש נעלמתי קראתי הודעות
אבל לא כתבתי כי הייתי בבאסה
לא יודע אני מניח שלכל אחד פה היתה תקופה שפתאום הכל משעמם לו
טוב אני חייב להפסיק לדבר
מחר אני מקבל מחשב חדש ואני יתקין אי סי קיו ואני כמו שאומרים החברה:)
שחכתי איך אומרים את זה
אבל יהיה טוב!!!!! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
PM :rolleyes: |
חחחחח:)
הוא שלח לי PM
אבל שמתי לב מאוחר מידי:) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אני מבין אותך אריק... את האמת פעם האחרונה ששמתי פוסט בפורום הזה היה ממש מזמן
משום מה גם אני רק נכנסתי לקרוא את ההודעות וזהו
אבל נמאס לי רק להסתכל והורדתי את הסט של תח שהיה ממש טוב אז החלטתי לכתוב שוב פה ושם
הקיצר אחי תשלח אליי הודעה כשאתה מתקין איי סי קיו
:)
יאללה גבר.. ותזהר לא להכניס איזו מישהי להריון בשנה הקרובה :)
אתה לא רוצה באמת ילד עכשיו
חחחחחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
מה המצב אח שלי לאן נעלמת לי בזמן האחרון??#?!?$
תקשיב אם אתה מעוניין בציוד..
אז יכול להיות יש לי משהו לארגן לך?
יד שנייה אבל במצב כמו חדש..
אז תודיע לי אחי.. |
איזה ציוד????
באיזה מצב?
ובכמה?
ואיפה????
תן פרטים. יכול להיות שאני יקנה
:toothless :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
אריק אתה יודע שאם אתה תשרת קרוב לבית ותחזור כל יום הביתה אז אמא שלך מסכימה לקנות לך ציוד?!
כאילו אמרתי לה שזה חשוב לך וכל זה אבל היא אמרה שאתה התייאשת...
ושעכשיו הם מוציאים גם ככה פול כסף על הדלק שאתה שורף להם :D
קיצר... בהצלחה במכירת הציוד אלי |
|
|
| Dj Black-Dragon |
שני פיונירים 100 ב3000 שקל...
ואת המיקסר אני צריך לראות אם הוא מוכר אותו..
אם כן אני ארשום עליו גם
ורועי תודה בכל מקרה..למרות שהציוד לא שלי אני רק עוזר לחבר :) |
|
|
| Ariels |
אני לא חוזר כל יום הביתה וקניתי ציוד בהיותי בצבא
ואני מאושר מעל הגג
וממקסס בכיף ואם תהיה לי קריזה אני אנצל את צח בשביל להעלות סט קטן של הארד
קיצור עזוב שטויות, תגשים חלומות
תהנה מכל רגע |
|
|
|
|