|
קבלו מה אני מקבל מחר!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
חסכתי קצת כדי לקנות את זה
אבל ההורים שלי התעקשו לשלם
סתם למען האמת לחצתי עליהם כדי שהם ישלמו
בכל מקרה זה מה שאני מקבל
AMD XP 1900+
TRANSEND 256 MB 333 MHZ
SUMA PLATINUM GEFORCE 4 4200 SE 64 MB
MATROX 40 GB 7200 RPM
ומארז מושלם של
COMPUCASE
ומקלדת של מיקרוסופס
וזהו!!!
מה אתם אומרים
אני מאד מרוצה מהקנייה למרות שנדהמתי לגלות כמה אפשר להוציא על מחשב החלומות
אז הייתי צריך להתפשר על משהו נורמלי פלוס |
|
|
| arik |
| הא וכל שאר הרכיבים שנחשבים לא חיוניים אני מעביר מהמחשב הקודם |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
בשביל מה
AMD
תקנה פנטיום 4 \ 512 ראם \ 100 ג'גה \ ג'פורס טי 2 \ ב-4000 שקל
זה מחשב מעולה אבל חבל ללכת על האמד, לא שהוא לא טוב אני פשוט מעדיף פנטיום
אין לך טעם לקנות ג'פורס 4 אם אתה לא מביא אותה ב-512 ראם לפחות
נ.ב
מזל טוב |
|
|
| oDrori |
מי מניאק, מי?
[קנאה] |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
בשביל מה
AMD
תקנה פנטיום 4 \ 512 ראם \ 100 ג'גה \ ג'פורס טי 2 \ ב-4000 שקל
זה מחשב מעולה אבל חבל ללכת על האמד, לא שהוא לא טוב אני פשוט מעדיף פנטיום
אין לך טעם לקנות ג'פורס 4 אם אתה לא מביא אותה ב-512 ראם לפחות
נ.ב
מזל טוב |
תודה אחי
אבל אני מנסה לא להסתמך על העדפות אישיות
ככה ששאלתי עשרות אנשים וכולם כמעט כולם טענו שאם אני לא עושה אוברקלוקינג למעבד אז ממש עדיף לי את איי אמ די
חוץ מזה שהוא ממש זול
ובקשר לכרטיס מסך
לדעתי חשוב להשקיע וחזק בכרטיס מסך אחרי הכל זה מה שעושה בעיקרון את המחשב לתותח
ואני בטוח שהוא יהיה אפקטיבי באותה מידה גם אם 256 זיכרון
מהסיבה שזה זיכרון חזק מאד ומהיר מאד |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by oDrori
מי מניאק, מי?
[קנאה] |
אני מניאק:):D |
|
|
| Dj Moriano |
אריק תתחדש, ואני חושב שאתה עושה אחלה של דבר שאתה קונה
AMD
הוא יותר זול והוא מעולה הארה"ב הוא מאוד פופולרי זה שבארץ הוא לא מצליח זה לא אומר שאינטל יותר טוב.... |
|
|
| DJ Sar |
תתחדש אחי
נכון להיום מעבד AMD
עולה בביצועים על פנטיום 4
ואפילו זול יותר. |
|
|
| NyKoN |
אמממ
נכון חברי היקרים שהAMD
יותר מהיר מפנטיום 4
אבל לא שווה לאיכות של פנטיום 4
זה זול מסיבה מסוימת...
הסיבה היא שהצ'יפ של אייאמדי נשחק הרבה יותר מהר מהצ'יפ של פנטיום 4
ולכן
אם תבדקו את האייאמדי מול הפנטיום 4 אחרי שבועיים שלמים של פעילות
תגלו שאכן הפנטיום 4 יותר מהיר
קיצר
אני ממליץ על 512
RDRAM
והג'יפורס 4 תאמת חזק וטוווווווווב מאוד
אבל... לא שימושי כרגע
עד שיצאו משחקים שצריכים את התמיכה שלו המחשב שלך כבר יהיה גמור אבל זה בהחלט כרטיס מסך ל10 שנים הבאות ועשית השקעה נכונה כשקנית אותו
ותתחדש :D |
|
|
| eXeTik |
אני אגיד לך את זה ככה- מחשב חדש זה כולה דאווין לילדים קטנים שמשווים למי יש מחשב מהיר יותר
בתכל'ס- מה אתה כבר צריך את כל החרא הזה?!
אני על... ותקשיב טוב
PII 350/128
ואני עוד מתעסק בתוכנות כבדות לגרפיקה ומסתדר עם זה מצויין
סרטים, טראקים... הכל עולה
רק מה- אני לא נוגע במשחקים
אז אם אתה איזה פריק משחקים אז כן... שווה להשקיע במחשב חדש\ שיפור כל חצי שנה ככה, אבל אם אתה כמוני- מוריד טראקים, סרטים וכאלה זה סתם בזבוז כסף
במיוחד שאתה מתגייס עוד חודש...
נ.ב- תגיד, הפסקת לעבוד ברננים? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אני אגיד לך את זה ככה- מחשב חדש זה כולה דאווין לילדים קטנים שמשווים למי יש מחשב מהיר יותר
בתכל'ס- מה אתה כבר צריך את כל החרא הזה?!
אני על... ותקשיב טוב
PII 350/128
ואני עוד מתעסק בתוכנות כבדות לגרפיקה ומסתדר עם זה מצויין
סרטים, טראקים... הכל עולה
רק מה- אני לא נוגע במשחקים
אז אם אתה איזה פריק משחקים אז כן... שווה להשקיע במחשב חדש\ שיפור כל חצי שנה ככה, אבל אם אתה כמוני- מוריד טראקים, סרטים וכאלה זה סתם בזבוז כסף
במיוחד שאתה מתגייס עוד חודש...
נ.ב- תגיד, הפסקת לעבוד ברננים? |
כן הפסקתי לעבוד שם
אני עוד שבועיים בצבא
וגם הוא שם אותי פעם בשבוע עד כמו שאומרים תודה אבל לא תודה
ובקשר למחשב אני מאד אוהב לשחק במשחקים חדשים
זה מהנה
אבל אני לא ממש בהגדרה של פריק
ואני גם מתחשב שיש לי אחים בבית שאוהבים לשחק במחשב |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
ואני גם מתחשב שיש לי אחים בבית שאוהבים לשחק במחשב |
וואלה, זה כבר משהו אחר...
וחבל, כי אני כבר מריץ שם משמרות
אם עדיין היית עובד בטח הייתי רואה אותך שם |
|
|
|
|