return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Any good parties Aug. 5-12? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
זה באמת פלאסיק אנג'ל או שזה סתם אידיוט אחד????
eXeTik
זה הוא, הוא מבקר קבוע בפורומים...
Dj Moriano
ואללה יפה והוא רשם הודעה בפורום הישראלי, איזה כבוד.....
Vman
quote:
Originally posted by Plastic Angel
I think this time i will come to israel :)))
Its because i'm in fear from that arabs, :))

bye and greets
elef / PA / Afterglow Rec.


Elef its Udi Hakim, what the is wrong with you???
I will protect you personally!
Vman
quote:
Originally posted by yahel222

אתה בטוח 23 פלוס או 25 פלוס
ואיך אתה יודע כבר עכשיו (מתי זה יוצא שהוא מגיע איזה תאריך)

שמעו בעקרון המסיבות בימי חמישי בפאצ'ה זה של הטיאלוי פשוט העבירו את הליין הזה למקום של קיץ
וימי שבת בפאצ'ה זה מסיבות של הדום לחיילים
אבל לא כ"כ קשה להיכנס רק צריך להכיר מישהו

תגיד אודי אתה נראה כזה בעניינים
אתה גם הולך למסיבות האלה או רק מברר עליהם פרטים


וואללה אחי כשיש כניסה אני הולך כשאין לא
אני לא הצלחתי להשיג כניסה לבנג'מין בייטס ובא לי למות!

אני יודע מתי כולם באים כי אומרים לי הרבה מראש
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Vman


וואללה אחי כשיש כניסה אני הולך כשאין לא
אני לא הצלחתי להשיג כניסה לבנג'מין בייטס ובא לי למות!

אני יודע מתי כולם באים כי אומרים לי הרבה מראש



יש לי VIP!!!!!!!!!!!!!!!!
כולל 3 חברים שלי
וכולל את מסיבת הקוקטיילים לVIP לפני!!!!

ענק!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit


רק חבל שכנראה אני לא יוכל להגיע בגלל אילוצים טכניים!!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Plastic Angel
I think this time i will come to israel :)))
Its because i'm in fear from that arabs, :))

bye and greets
elef / PA / Afterglow Rec.


elef..... anyone arab who comes 5 meters near u will get his head blown off by me personally
u can count on that
;)
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



יש לי VIP!!!!!!!!!!!!!!!!
כולל 3 חברים שלי
וכולל את מסיבת הקוקטיילים לVIP לפני!!!!

ענק!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit


רק חבל שכנראה אני לא יוכל להגיע בגלל אילוצים טכניים!!

אז תארגן אותו לי !!! :gsmile: :gsmile: :gsmile:
מתי בכלל זה יוצא מה התאריך?
כי מה13 עד ה20 אני בחו"ל
ואז כנראה ב22 יורד לאילת
Plastic Angel
hahah nice to read that i have some friends protecting me :))
Looking forward to play there.!!

bye elef :))
oDrori
!Elef, did you get my PM?

tatgirl
Thanks for all your help (although I can't read any of the Hebrew posts). Please keep the information coming!
Before coming to Israel, I will be stopping in Europe to attend Godskitchen Global Gathering & Dance Valley (that way if I get blown up by a suicide bomber, I will die happy). Do I get a personal security guard too? ;)
eran
quote:
Originally posted by oDrori
!Elef, did you get my PM?

And did you get mine? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement