| SteveTranz4ever |
Minns ni reklamerna för DN "Du lär dig nåt varje dag.. Läs tidningen"
Jag hittade dessa två av en slump på en DC hub
"Enya kanske e rave för mig" och "Hasch"
Riktigt sköna i min mening...
Höger klicka och spara som e de som gäller
Reklam 1
Reklam 2
... / Steve |
|
|