|
Berichtje uit Kreta
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Hey allemaal. Berichtje uit Kreta, Weet dat er meer Ta'ers zitten, maar heb tot nu toe niemand gezien, misschien herken ik ze ook niet. Vnvnd feestje in de bergen met Dj Jean, Erick E, Mark van dale en Dj Jose. Normaal gesproken een kut line-up maar nu heb ik er wel zin in met me vrienden. Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden
:Later Lex |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Naja ik hoorde dat het klote was in NL, maar hier elke dag tussen 35 en 40 graden
:Later Lex |
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
|
hehe, vanaf morgen is het lekker weer 20-25 graden (in het zuiden des lands dan :p) das veel lekkerder dan 35-40 graden ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe, vanaf morgen is het lekker weer 20-25 graden (in het zuiden des lands dan :p) das veel lekkerder dan 35-40 graden ;) |
nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is! :( |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is! :( |
niet miereneuken hè :D |
|
|
| Jappio |
lijertje!! ik hoorde net al van je dat marcello en astrid ook nog op je gigs stonden, dus ik ben best jaloers!
Nog veel plezier daar, en doe Raoul en Allert ook nog ff de groeten :D
LTR! |
|
|
| Joost008 |
Nouw ik zit hier opt moment in Salou, het weer is hier errug lekker ech heel flex zo´n 30 graden lekker zonnetje de hele tijd.
Zondag naar Pacha geweest draaiden Jurgen en Gielen was wel leuk feesie moek zegge ze draaiden beide erg redelijk en ook lekker hard:p.
Nou de massolos ik feest nog weer lekker verder:crazy::crazy::eyespop::eyespop:
En nog veel plezier voor de mensen die nog op vakantie gaan
GrtZ
Joost |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Jappio
lijertje!! ik hoorde net al van je dat marcello en astrid ook nog op je gigs stonden, dus ik ben best jaloers! |
Owja?? Ik weet anders nergens vanaf hoor! :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Weet dat er meer Ta'ers zitten, maar heb tot nu toe niemand gezien, misschien herken ik ze ook niet. |
Flipper01 zit er nu ook met 6 vrienden van hem!! Je kunt ze herkennen aan de biergele polo's die ze tijdens het stappen aanhebben. Op de voorkant staat het Heineken-logo, maar dan met de tekst 'Mood43' i.p.v. het woord Heineken. Op de achterkant hebben ze een rugnummer met hun bijnaam.
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by TimeportE
nou moet gezegd worden dat stel het is in nl. 35 graden dan is het niet meer te houden maar in spanje bv. is dat juist super lekker.. in nl. word het al erg snel benauwd als het warm weer is! :( |
liever 35 graden dan de regen die nu valt :mad: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Emphelator
liever 35 graden dan de regen die nu valt :mad: |
bij mij ist droog en schijnt de zon :p |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by Jappio
bij mij ist droog en schijnt de zon :p |
das gek, spijkernisse ligt nie zover van lekkerkerk, maarja, het begint hier al droog te worden, alleen nog die
wolken ff weg gaan |
|
|
|
|