|
מזל טוב!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
פשששש לא ציפית לזה אני חייב להודות
תודה אחים שלי
(תכלס הרשיון חשוב לי יותר מהיומולדת אבל לא משנה :D )
עידכון עוד 6 ימים |
|
|
| oren_naor |
מזלטוב לכם!!!!
עכשיו רק ראיתי שיש לכם יומולדת אחרי כמה ימים שלא הייתי פה... |
|
|
| Narcotic Mind |
חחחח איזה צחוקים
התקשרו אלי היום מסטודיו 49 להגיד לי שיש לי חינם ליום שישי כי יש לי יומולדת :) |
|
|
| DjChook |
מזל טוב
אני עברתי טסט ביום של המחנה
(יצאתי ביום אחד באיחור בגללו)
אבל סעמק אני עוד לא שילמתי אגרה |
|
|
| Narcotic Mind |
אמרתי לכם המשך עוד 6 ימים
בקיצור
עברתי טסט ראשון :p :p :p |
|
|
| Shibby |
מזל טוב לרון!!
איזה תותח למרות שהיהלך טסט ארוך וזה עברת
ואני רוצה סיבוב עוד חודשים...!:haha: ;) |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה רון רק תהיה בריא!!!!!!!!
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Narcotic Mind |
שיבי, לך תרשום הודעה ב
meet the crew
שאנשים יכירו אותך
(אני מכיר אותו, הוא חבר שלי:wtf: ) |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בושה וחרפה!!!
(מזל טוב לרון (נרקוטיק מיינד) ולנועם (סאונדוויב
עלו והצליחו ועד 129 וחצי |
ראסמי בושה ... סתתם
מזל טוב אנשים !!!! שתזכו להמון זיונים ... גם כשתהיו ממש גדולים
כמו שהל קופטר אמר גם כשתהיו בני 129 וחצי ויום ושעה ו4 דקות ..
טוב דיי נסחפתי
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
מזל טוב לשניכם אנשים :)
תחיו את החיים ותחיו אותם כמו משוגעים
:wtf: :crazy: :tongue3 :happy2: :eyes: |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחים שלי !!!!!!
:):):) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| מזל טוב אחים שלי!!!! |
|
|
|
|