return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
מזל טוב!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
פשששש לא ציפית לזה אני חייב להודות

תודה אחים שלי

(תכלס הרשיון חשוב לי יותר מהיומולדת אבל לא משנה :D )

עידכון עוד 6 ימים
oren_naor
מזלטוב לכם!!!!

עכשיו רק ראיתי שיש לכם יומולדת אחרי כמה ימים שלא הייתי פה...
Narcotic Mind
חחחח איזה צחוקים

התקשרו אלי היום מסטודיו 49 להגיד לי שיש לי חינם ליום שישי כי יש לי יומולדת :)
DjChook
מזל טוב

אני עברתי טסט ביום של המחנה

(יצאתי ביום אחד באיחור בגללו)

אבל סעמק אני עוד לא שילמתי אגרה
Narcotic Mind
אמרתי לכם המשך עוד 6 ימים
בקיצור

עברתי טסט ראשון :p :p :p
Shibby
מזל טוב לרון!!


איזה תותח למרות שהיהלך טסט ארוך וזה עברת

ואני רוצה סיבוב עוד חודשים...!:haha: ;)
Hell_Copter
וואלה רון רק תהיה בריא!!!!!!!!
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Narcotic Mind
שיבי, לך תרשום הודעה ב
meet the crew
שאנשים יכירו אותך

(אני מכיר אותו, הוא חבר שלי:wtf: )
divx-master
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בושה וחרפה!!!
(מזל טוב לרון (נרקוטיק מיינד) ולנועם (סאונדוויב
עלו והצליחו ועד 129 וחצי


ראסמי בושה ... סתתם


מזל טוב אנשים !!!! שתזכו להמון זיונים ... גם כשתהיו ממש גדולים

כמו שהל קופטר אמר גם כשתהיו בני 129 וחצי ויום ושעה ו4 דקות ..


טוב דיי נסחפתי

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Dj Black-Dragon
מזל טוב לשניכם אנשים :)

תחיו את החיים ותחיו אותם כמו משוגעים


:wtf: :crazy: :tongue3 :happy2: :eyes:

luckystrike
מזל טוב אחים שלי !!!!!!
:):):)
GLoBaL-MUZiK
מזל טוב אחים שלי!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement