return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Welke nero moet ik hebben?
View this Thread in Original format
rayman
Hoi,

Na een hele tijd een k*t computer te hebben gehad kan ik eindelijk weer een beetje meedoen. Nu wil ik alleen Nero gaan gebruiken voor branden, maar er zijn weet ik hoeveel soorten:

Nero
Neromix
Feurio!
NeroExpress

Welke moet ik hebben of wat zijn de belangrijkste verschillen?

groet renier
!_PeTrUs_!
Ik ken alleen de gewone NERO uit dat rijtje. Ikzelf gebruik versie 5.5.7.8. Er zal ongetwijfeld al wel een nieuwere versie te verkrijgen zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement