|
Club - Med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
טוב אנשים יום שבת ב8 בבוקר אני על המטוס בדרכי לקמר בטורקיה
אני טס לשבוע לקלאב מד שם
ופשוט הולך לחגוגגגגגגגגג
קיצר יש לי מלא דברים לארגן עדיין ובכלל בזמן האחרון אני די עסוק
אז אני לא יודע אם יהיה לי זמן להיכנס .....
בכל זאת
ביביי !!!!!!!!!
נתראה עוד מספר ימים !! |
|
|
| Djsamorai |
ת-ה-נ-ה גבר !!
אני גם נוסע לתורכיה בחופש ..
יש שם מועדונים ??
יש משהו שקשור בטראנס ? |
|
|
| Dj Moriano |
| תהנה אחי חברים שלי חזרו לפני יומיים מקלאב מד בקמר |
|
|
| DjNumShum |
תהנה אחייייי
אני יום שלישי ב 6 בבוקר על המטוס לקורפו
ק-ל-א-ב מ-ד
שיווו אני כבר סופר תדקותתתתתתת
וזכור מה שאמרתי לך על הכוסיות :) |
|
|
| eXeTik |
הייתי בקמר, זה סוף הדרך!
אתה נוסע עם חברים?
אם כן תן קצת פרטים, כמה זמן אתה נוסע? כמה אתם משלמים כל אחד וכל זה... |
|
|
| Scorchio |
אין כמו מארמאריס
חוף עם מלללללללללאאאאאאאאאא בחורות חשופות שדיים עגלגלים ויפים. |
|
|
| yahel222 |
עזבו ילדים עלק מרמריס
קלאב מד - זה כפר נופש ענק שלא צריכים לצאת ממנו
אתה כל השבוע במלון ושם יש הכל
בריכה
ים - בננות וסקי מים וכל החארטות האלה חינם
מסיבות - יש דיסקוטק ומסיבות קצף
ועוד טורינירים של כדורגל וכאלה דברים כל השבוע הכל חינם !!!
3 ארוחות ביום
ועלה לנו 4 אלף שקל לשבוע
ואנחנו נופלים אבל על יום הבסטיליה שזה יעני שיא !!! זה יוצא יום ראשון הזה
ואמרו לי שזה יעני חוויה של החיים היום הזה (זה יום העצמאות של הצרפתים וקלאב מד זה צרפתי בגלל זה יש חגיגות)
אנחנו טסים אני ועוד 5 חברים ולמרות שזה די הרבה זה לא נורא כי אנחנו חברים שיא הטובים וגם שנה שעברה היינו יחד בקוס וההסתדרנו....
עכשיו לא יכול שלפני יומיים חזרו מקמר כי זה הולך לפי שבוע - כלומר משבת עד שבת - כנראה חזרו מקורפו כי שם זה מיום שלישי עד שלישי
ונאמשאם היום אחת מהביה"ס שלי דיברה עם חבר טוב שלי היא חזרה לפני יומיים מקורפו אמרה היה שם שיא
ושמע....תן קצת פרטים חחחח שאני ידע מי הן !!! |
|
|
| Hell_Copter |
וואלק גבר תהנה שם!!!!!!!!
לך וזיין בצרורות כל מה שזז שם ויש לו שדיים (ואני לא מתכוון לבנים שמנים)1 |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by yahel222
עזבו ילדים עלק מרמריס
קלאב מד - זה כפר נופש ענק שלא צריכים לצאת ממנו
אתה כל השבוע במלון ושם יש הכל
בריכה
ים - בננות וסקי מים וכל החארטות האלה חינם
מסיבות - יש דיסקוטק ומסיבות קצף
ועוד טורינירים של כדורגל וכאלה דברים כל השבוע הכל חינם !!!
3 ארוחות ביום
ועלה לנו 4 אלף שקל לשבוע
ואנחנו נופלים אבל על יום הבסטיליה שזה יעני שיא !!! זה יוצא יום ראשון הזה
ואמרו לי שזה יעני חוויה של החיים היום הזה (זה יום העצמאות של הצרפתים וקלאב מד זה צרפתי בגלל זה יש חגיגות)
אנחנו טסים אני ועוד 5 חברים ולמרות שזה די הרבה זה לא נורא כי אנחנו חברים שיא הטובים וגם שנה שעברה היינו יחד בקוס וההסתדרנו....
עכשיו לא יכול שלפני יומיים חזרו מקמר כי זה הולך לפי שבוע - כלומר משבת עד שבת - כנראה חזרו מקורפו כי שם זה מיום שלישי עד שלישי
ונאמשאם היום אחת מהביה"ס שלי דיברה עם חבר טוב שלי היא חזרה לפני יומיים מקורפו אמרה היה שם שיא
ושמע....תן קצת פרטים חחחח שאני ידע מי הן !!! |
אחי הם היו בקמר והם חזרו יום ראשון או שני..... |
|
|
| oDrori |
| Jood luck and engoy ;) |
|
|
| yahel222 |
כן כל אחד 4 אלף שקל
מה חשבת כולם יחד מה אתה רמד
זה קלאב מד אחי....יקר
קורפו יותר זול אבל יש לנו חברים מתחת לגיל 18 |
|
|
|
|