return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Club - Med !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
yahel222
טוב אנשים יום שבת ב8 בבוקר אני על המטוס בדרכי לקמר בטורקיה
אני טס לשבוע לקלאב מד שם
ופשוט הולך לחגוגגגגגגגגג

קיצר יש לי מלא דברים לארגן עדיין ובכלל בזמן האחרון אני די עסוק
אז אני לא יודע אם יהיה לי זמן להיכנס .....

בכל זאת
ביביי !!!!!!!!!
נתראה עוד מספר ימים !!
Djsamorai
ת-ה-נ-ה גבר !!

אני גם נוסע לתורכיה בחופש ..
יש שם מועדונים ??
יש משהו שקשור בטראנס ?
Dj Moriano
תהנה אחי חברים שלי חזרו לפני יומיים מקלאב מד בקמר
DjNumShum
תהנה אחייייי
אני יום שלישי ב 6 בבוקר על המטוס לקורפו
ק-ל-א-ב מ-ד

שיווו אני כבר סופר תדקותתתתתתת
וזכור מה שאמרתי לך על הכוסיות :)
eXeTik
הייתי בקמר, זה סוף הדרך!
אתה נוסע עם חברים?
אם כן תן קצת פרטים, כמה זמן אתה נוסע? כמה אתם משלמים כל אחד וכל זה...
Scorchio
אין כמו מארמאריס
חוף עם מלללללללללאאאאאאאאאא בחורות חשופות שדיים עגלגלים ויפים.
yahel222
עזבו ילדים עלק מרמריס

קלאב מד - זה כפר נופש ענק שלא צריכים לצאת ממנו
אתה כל השבוע במלון ושם יש הכל
בריכה
ים - בננות וסקי מים וכל החארטות האלה חינם
מסיבות - יש דיסקוטק ומסיבות קצף
ועוד טורינירים של כדורגל וכאלה דברים כל השבוע הכל חינם !!!
3 ארוחות ביום

ועלה לנו 4 אלף שקל לשבוע
ואנחנו נופלים אבל על יום הבסטיליה שזה יעני שיא !!! זה יוצא יום ראשון הזה
ואמרו לי שזה יעני חוויה של החיים היום הזה (זה יום העצמאות של הצרפתים וקלאב מד זה צרפתי בגלל זה יש חגיגות)
אנחנו טסים אני ועוד 5 חברים ולמרות שזה די הרבה זה לא נורא כי אנחנו חברים שיא הטובים וגם שנה שעברה היינו יחד בקוס וההסתדרנו....

עכשיו לא יכול שלפני יומיים חזרו מקמר כי זה הולך לפי שבוע - כלומר משבת עד שבת - כנראה חזרו מקורפו כי שם זה מיום שלישי עד שלישי

ונאמשאם היום אחת מהביה"ס שלי דיברה עם חבר טוב שלי היא חזרה לפני יומיים מקורפו אמרה היה שם שיא
ושמע....תן קצת פרטים חחחח שאני ידע מי הן !!!
Hell_Copter
וואלק גבר תהנה שם!!!!!!!!
לך וזיין בצרורות כל מה שזז שם ויש לו שדיים (ואני לא מתכוון לבנים שמנים)1
Dj Moriano
quote:
Originally posted by yahel222
עזבו ילדים עלק מרמריס

קלאב מד - זה כפר נופש ענק שלא צריכים לצאת ממנו
אתה כל השבוע במלון ושם יש הכל
בריכה
ים - בננות וסקי מים וכל החארטות האלה חינם
מסיבות - יש דיסקוטק ומסיבות קצף
ועוד טורינירים של כדורגל וכאלה דברים כל השבוע הכל חינם !!!
3 ארוחות ביום

ועלה לנו 4 אלף שקל לשבוע
ואנחנו נופלים אבל על יום הבסטיליה שזה יעני שיא !!! זה יוצא יום ראשון הזה
ואמרו לי שזה יעני חוויה של החיים היום הזה (זה יום העצמאות של הצרפתים וקלאב מד זה צרפתי בגלל זה יש חגיגות)
אנחנו טסים אני ועוד 5 חברים ולמרות שזה די הרבה זה לא נורא כי אנחנו חברים שיא הטובים וגם שנה שעברה היינו יחד בקוס וההסתדרנו....

עכשיו לא יכול שלפני יומיים חזרו מקמר כי זה הולך לפי שבוע - כלומר משבת עד שבת - כנראה חזרו מקורפו כי שם זה מיום שלישי עד שלישי

ונאמשאם היום אחת מהביה"ס שלי דיברה עם חבר טוב שלי היא חזרה לפני יומיים מקורפו אמרה היה שם שיא
ושמע....תן קצת פרטים חחחח שאני ידע מי הן !!!


אחי הם היו בקמר והם חזרו יום ראשון או שני.....
eXeTik
4000 כל אחד?!

oDrori
Jood luck and engoy ;)
yahel222
כן כל אחד 4 אלף שקל
מה חשבת כולם יחד מה אתה רמד

זה קלאב מד אחי....יקר
קורפו יותר זול אבל יש לנו חברים מתחת לגיל 18
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement