|
תיקלוט עם לפטופ...
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אהלן חבר'ה!!
אני הולך להתחיל בקרוב לתקלט עם הלפטופ שלי, ואני אשמח אם תוכלו לייעץ לי לגבי כמה דברים:
קודם כל, התקנתי את התוכנה
Traktor 3
ובאמת שתענוג לעבוד איתה, אבל שמתי לב שתוך כדי פלייבק, יש מעיין "תקיעה" קטנה בסאונד פעם בכמה דקות. חיפשתי פיתרון בקובץ העזרה של התוכנה, והיה רשום שם שכנראה יש לי זמן תגובה ארוך מדי לעיבוד הסאונד במחשב. משהו בשם
Latency
היה שם גם לינק לתוכנה קטנה שבודקת את העניין הזה, ובאמת רואים שם שפעם בכמה דקות, לחלקיק שנייה, יש קפיצה של ה
Latency
לערכים שגורמים לתקיעה בעיבוד הסאונד...
הדבר הזה לא קורה לי אף פעם כשאני שומע מוסיקה באיי-טיונז, או באף תוכנה אחרת. זה רק קורה לי ב
Traktor.
מישהו במקרה יודע איך אני יכול להקטין את ה
Latency
במחשב שלי? סה"כ המחשב שלי די חזק, יכול להיות שהבעיה היא בכרטיס הקול? או בתוכנה עצמה?
מה שמוביל אותי לשאלה הבאה:
אני כרגע משתמש בכרטיס הקול הפנימי של הלפטופ, ואני אצתרך (מן הסתם) לקנות כרטיס חיצוני עם 2 יציאות.
האם כרטיס קול חיצוני יכול לפתור את בעיית ה
Latency
או שהוא יכול רק להחמיר אותה?
ו... אם מישהו במקרה יכול להמליץ לי על כרטיס קול טוב, זה גם יהיה נחמד. אני סה"כ מחפש משהו די פשוט, עם 2 יציאות סאונד נפרדות ומחיר נוח...
תודה רבה מראש! |
|
|
| Viber |
כניראה זה לא מתאים לטראקטור אבל תנסה להשתמש ב-
ASIO4ALL
או להגדיל באפרינג אם יש לך אופציה כזאת. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אמממ דווקא לפי הפורומים של
native instruments
זה עובד. התקנתי, הפעלתי, הגדלתי באפרינג, וזה באמת צימצם את התקיעות.
נראה לי שאני אחכה עם "המשך הטיפול" עד שיהיה לי כרטיס קול חיצוני...
אגב, עוד שאלה.
אמרו לי שמאוד לא מומלץ לעבוד עם ויסטה.
יש לי עותק חוקי של וינדוס 7 שאני אתקין בקרוב, ואני אולי הולך להתקין גם לינוקס בשביל הלימודים.
האם יותר טוב לעבוד עם 7 או לינוקס? או שאני בכלל צריך לעבור ל
XP
אם אני רוצה את הביצועים הכי טובים? |
|
|
| sh33p |
אני עובד עם טראקטור שנים
עוד מהגסרא 2.62
מידי פעם לאחר שדרוגי תוכנה קרה לי בדיוק מה שאתה מתאר...
בכל מקרה עם הכ. קול הפנימי של הלפטופ אני מגדיר את ה
latency
בין 50-60 מס"ש
בד"כ שזה נמצא על ערך נמוך זה נתקע לפעמים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
כן אחי זה בדיוק מה שאני עשיתי... פשוט העליתי את ה
Latency
עד שזה היה סבבה...
עם איזה כרטיס קול אתה עובד? |
|
|
| sh33p |
עבדתי בעבר עם
creative audigy 2 zs
עד שהבנתי שגם הכ.קול של ימינו
ALC 8xx (מובנים בלוחות אם בעלי ערכות שבבים של אינטל
מספיקים בשביל העיבוד...
בקרוב מאוד כנראה אתקדם ל
NI audio 4
אקנה לי 2 קונטרולרים של
xone 1d
על מנת לשלוט על 4 דקים באופן מלא
ואיזה מיקסר שיהיה לי נוח לעבוד איתו
משהו כמו
xone42/62 |
|
|
|
|