return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תיקלוט עם לפטופ...
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
אהלן חבר'ה!!
אני הולך להתחיל בקרוב לתקלט עם הלפטופ שלי, ואני אשמח אם תוכלו לייעץ לי לגבי כמה דברים:

קודם כל, התקנתי את התוכנה
Traktor 3
ובאמת שתענוג לעבוד איתה, אבל שמתי לב שתוך כדי פלייבק, יש מעיין "תקיעה" קטנה בסאונד פעם בכמה דקות. חיפשתי פיתרון בקובץ העזרה של התוכנה, והיה רשום שם שכנראה יש לי זמן תגובה ארוך מדי לעיבוד הסאונד במחשב. משהו בשם
Latency
היה שם גם לינק לתוכנה קטנה שבודקת את העניין הזה, ובאמת רואים שם שפעם בכמה דקות, לחלקיק שנייה, יש קפיצה של ה
Latency
לערכים שגורמים לתקיעה בעיבוד הסאונד...
הדבר הזה לא קורה לי אף פעם כשאני שומע מוסיקה באיי-טיונז, או באף תוכנה אחרת. זה רק קורה לי ב
Traktor.
מישהו במקרה יודע איך אני יכול להקטין את ה
Latency
במחשב שלי? סה"כ המחשב שלי די חזק, יכול להיות שהבעיה היא בכרטיס הקול? או בתוכנה עצמה?

מה שמוביל אותי לשאלה הבאה:
אני כרגע משתמש בכרטיס הקול הפנימי של הלפטופ, ואני אצתרך (מן הסתם) לקנות כרטיס חיצוני עם 2 יציאות.
האם כרטיס קול חיצוני יכול לפתור את בעיית ה
Latency
או שהוא יכול רק להחמיר אותה?

ו... אם מישהו במקרה יכול להמליץ לי על כרטיס קול טוב, זה גם יהיה נחמד. אני סה"כ מחפש משהו די פשוט, עם 2 יציאות סאונד נפרדות ומחיר נוח...
תודה רבה מראש!
Viber
כניראה זה לא מתאים לטראקטור אבל תנסה להשתמש ב-
ASIO4ALL

או להגדיל באפרינג אם יש לך אופציה כזאת.
HyPeRSoNiC
אמממ דווקא לפי הפורומים של
native instruments
זה עובד. התקנתי, הפעלתי, הגדלתי באפרינג, וזה באמת צימצם את התקיעות.
נראה לי שאני אחכה עם "המשך הטיפול" עד שיהיה לי כרטיס קול חיצוני...

אגב, עוד שאלה.
אמרו לי שמאוד לא מומלץ לעבוד עם ויסטה.
יש לי עותק חוקי של וינדוס 7 שאני אתקין בקרוב, ואני אולי הולך להתקין גם לינוקס בשביל הלימודים.
האם יותר טוב לעבוד עם 7 או לינוקס? או שאני בכלל צריך לעבור ל
XP
אם אני רוצה את הביצועים הכי טובים?
sh33p
אני עובד עם טראקטור שנים
עוד מהגסרא 2.62
מידי פעם לאחר שדרוגי תוכנה קרה לי בדיוק מה שאתה מתאר...
בכל מקרה עם הכ. קול הפנימי של הלפטופ אני מגדיר את ה
latency
בין 50-60 מס"ש
בד"כ שזה נמצא על ערך נמוך זה נתקע לפעמים
HyPeRSoNiC
כן אחי זה בדיוק מה שאני עשיתי... פשוט העליתי את ה
Latency
עד שזה היה סבבה...

עם איזה כרטיס קול אתה עובד?
sh33p
עבדתי בעבר עם
creative audigy 2 zs
עד שהבנתי שגם הכ.קול של ימינו
ALC 8xx (מובנים בלוחות אם בעלי ערכות שבבים של אינטל
מספיקים בשביל העיבוד...

בקרוב מאוד כנראה אתקדם ל
NI audio 4
אקנה לי 2 קונטרולרים של
xone 1d
על מנת לשלוט על 4 דקים באופן מלא
ואיזה מיקסר שיהיה לי נוח לעבוד איתו
משהו כמו
xone42/62
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement