return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Cosmic Gate - Gorgeous
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjo!

Ojoj... vilket härligt tryck det var på vår allas favoritklubb
Gorgeous, belägen i vår vackra huvudstad Köpenhamn (iallafall för oss skåningar...:-)

Vilka mer var där?

/martin som sitter på jobbet efter 05.20 tåget tillbaka till Sverige från köpenhamn..nu blir det en stor kebabpizza med extra sallad,tomat,lök och dubbelbotten som gåva till kroppen eftersom
den sköte sig så energiskt =)
reveal
fan att jag inte kunde komma... låter som en sjukt lyckad kväll
nåja, hänger med nästa gång ;)
x-dream
Damn hoppas att du hade trevligt iaf.....Cosmic gate 3 timmars set kan ju inte ha varit dåligt.....
eXton
lär ju knappast ha slått Cosmic Gates spelning på Lovestern Galaktika, utomhus mellan 3 och 6 på Love Parade. Så fett!!!!

Nya albumet rockar förresten!
RebeL9
bara jag som tycker att Cosmic Gate är usla?
Tycker att de bara gjort en bra låt och en bra remix.
Cosmic Gate - Expleration of Space
DJ Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate remix)

allt annat är så tjatigt och trist :(
WhiteRussian
Dem är juh inte i närheten av Armin, :p
Vizay
dom e väl inte direkt usla men dom gör ju helst klart lite speciell musik...inte alls den trance man kan tänka sig då man hör urban train remixen (va första jag hörde av cosmic å gissa om jag blev förvånad då det andra inte alls lät så) :p

fast back to earth e ju sjukt bra tycker jag iaf :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement