|
Loveparade (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
damn wat was de parade vet man, super sfeer, geen narigheid, lekkere wijven. me volledige party report komt wel. hieronder alvast wat fotos. de rest komt nog.
pedo basje met wat 12 jarige meisjes
de boeren waarmee ik was
foto van onze miss p |
|
|
| Emphelator |
w00t, dat zijn kicke foto's.
Jij hebt 't dus wel naar je zin gehad daarzo zie ik :tongue2
Post nog wat picz als je je report hier post. |
|
|
| HiGH_NrG |
Het was zeker relaxed feestJE :D
Ik heb me der iig prima vermaakt en met mij nog 500000 anderen (stond in de krant vanochtend). Verder ben ik op een feest zaterdagavond Leander van t forum hiero tegengekomen...
En de rest volgt... |
|
|
| zarch |
| Ik moet daa gweoon nog keer heen. Volgens mij is dat echt geweldig!! (misschien eerst nog klein beetje ouder worden) |
|
|
| John |
TERING WAT IS DE LOVE PARADE ONGEINGLOFELIJK KICK ZEG!!!!!!!!
ik heb er ff geen woorden voor zeg.. zo tof:)
vanaf nu ieder jaar weer!
oh en volgens mij heb ik miss p gezien... morgen heb ik de fotos dus dan post ik die ff, kan miss p zelf zeggen of ze et is:D:) |
|
|
| John |


de andere fotos van de lp straks of morgen:) |
|
|
| tijs08 |
ja John! das Miss P ja! check basvh's pics

CHICK!!! :p |
|
|
| John |
heheheh cool:)
en check mijn chick!!

en ook nog wat leuke 'uitzicht' plaatjes:)









nou voorlopig wel ff genoeg denk ik zo
:P
oh wacht...het (waarschijnlijke) zusje van de eerder geposte dame wil ik jullie niet onthouden:D
 |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by tijs08
ja John! das Miss P ja! check basvh's pics

CHICK!!! :p |
zo heb ik nog minstens 50 pics zoals deze, :D :D :D :D |
|
|
| Miss Proximus |
lol!! ik moet die hometrainer maar weer s gaan afstoffen :p
t was SUPERTOF ben net pas thûs...top hotel..topdag gehad enzo
ga eerst ff pitten en nadenken over de review :p
x proxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
| Leander |
TERING, DAT WAS HEFTIG!!!!!!!
Ongelofelijk!
Het begon vrijdagavond al goed bij 'The Love from Above'. Erg leuk om Paul van Dyk eindelijk eens te zien, dat had ik nog niet meegemaakt...
Hij draaide erg lekker moet ik zeggen. Daarna Pete Tong; was ook erg prettig. Lekker eigenwijze platen :)
Daarna maar weer naar het hotel teruggegaan om een uur of 04.00, want we moesten zaterdag vroeg op om uit het hotel te checken. Hadden geen kamer geboekt voor zaterdagnacht (grote plannen :D )
Zaterdag waren we om een uur of 15.30 op de LoveParade. Het weer zat niet heel erg mee, maar het was wel te doen....(beetje regen).
LoveParade is wel ontzettend indrukwekkend! Vooral het eindfeest was erg cool. Eindelijk Sasha eens live gezien (ook al was het maar voor twintig minuten). Er was echter 1 ding wat me bijzonder irriteerde.
Aan beide kanten van de gouden engel stonden om en om de DJ's te draaien (elk 20 minuten). Wij stonden aan de voorzijde van de engel (gezicht dus naar ons toe). Prima geluid daar (had iets harder gemogen). MAAR!!! Als aan de andere kant van het plein een DJ ging draaien, hoorden wij dat helemaal niet!!! Wat een prutswerk zeg! De helft van de sets (waaronder Blank&Jones) heb ik dus amper kunnen horen, op wat vage bas-dreun van de enorme soundsystems aan de zijkant van de gouden engel :sadgreen:
Pas later toen de trucks weer langs kwamen rijden over het plein hadden we weer redelijk geluid, omdat die trucks ook aangesloten waren op de 'centrale' DJ...Vreemde boel.
Wat ik daarna heb meegemaakt, is bijna niet te beschrijven!
We hadden van te voren niet echt goed bedacht waar we naartoe wilden gaan. Zodoende liepen we maar een beetje doelloos rond, in de richting waarvan wij dachten dat we op een grote party terecht zouden komen. Uiteindelijk een taxi aangehouden en om advies gevraagd.
Onwijs relaxede kerel en die vertelde dat we Galaktika wsch wel leuk zouden vinden. Enfin, wij daar naar toe met de taxi.
WAT EEN ONTZETTEND GAAF FEEST WAS DAT!!!!!!!!!!
Wij wisten totaal niet wat we konden verwachten en dachten dat de taxichauffeur ons naar een gewone club zou brengen.
Het tegendeel bleek waar.
Lovestern Galaktika is waarschijnlijk het coolste feest waar ik ooit ben geweest in m'n leven. Het vindt plaats in een enorm gebouw aan de Messedamm (was het nou een oud vliegveld of niet?). Telkens als ik dacht dat ik alles had gezien, kwam ik weer een nieuwe zaal tegen :tongue3 Ik heb serieus de eerste twee uur met open mond rondgelopen daar!
(o.a. een outdoor-dansvloer, hosted by Nature One en een Ministry of Sound-zaal en ga zo maar door.
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Verder ben ik op een feest zaterdagavond Leander van t forum hiero tegengekomen... |
Toen zag ik ineens een TA-shirtje op een paar meter afstand en heb me ff voorgesteld aan wie HiGH_NrG bleek te zijn. Vanwege m'n concentratieproblemen (if you know what I mean ;) :eyes: ) was ik 'm ook al snel weer kwijt.
Enfin, 't was allemaal te veel om hier ff snel op te schrijven.
Uiteindelijk onze gereserveerde stoelen in de trein van 7.30 opgegeven om nog langer op het feest te kunnen blijven. Uiteindelijk vertrokken om 8.30 uur (geloof ik :) ). Trein gepakt van 11.30. Die zat propvol en we hadden voor deze trein geen stoelen gereserveerd. Heb dus op m'n tas zitten slapen tot we in Nederland waren :D
Dit weekend gaat zeker de gechiedenisboeken in als een klassieker om nooit te vergeten. Zal eens kijken of ik nog wat foto's online kan zetten (heb geen scanner), als ze tenminste een beetje boeiend zijn...
Leander |
|
|
| New Wave |
jostaaaa!!! wat sta je der weer zonnig bij :p
echt phatte photo's mensen!!! |
|
|
|
|