|
såg en skiva idag
|
View this Thread in Original format
| reveal |
och vissa skivor måste jag köpa när jag ser dom :)
visserligen inte purfärsk, men ett måste :)
southern sun
videon ingick på skivan, så om nån vill ha den så hojta till
tyvärr ligger den dock i det så förhatliga quicktime-formatet (mov) :whip: |
|
|
| x-dream |
Brukar oxå göra så ibland...
Sist så köpte jag lite singlar när jag var nere på skivhugget.....
Dj Tiesto - Sparkles
Dj Tiesto - Flight 643
Blank & Jones - D.F.F
Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye
Alltid farligt att gå in i en skivbutik.....Man kan komma ut med en välfylld påse med skivor....:D :D :D |
|
|
| dbl |
köpte också southern sun för ett tag sen... tror musik videon finns på hans hemsida...
hmm.. man kanske skulle dra ner till skivhugget nån dag.. hmmmm |
|
|
| Icarus |
| Jag såg "Plastic Angel - Hardwired" (2001) på ginza för 79;-, och slog till. Köpte också "Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye" därifrån för någon månad sen för 25:- tror jag. Och allt det hade jag redan i MP3.:D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Icarus
Jag såg "Plastic Angel - Hardwired" (2001) på ginza för 79;-, och slog till. Köpte också "Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye" därifrån för någon månad sen för 25:- tror jag. Och allt det hade jag redan i MP3.:D |
har ocksåt köpt en del som jag redan har på mp3 för sakens skull.
känns bättre med originalet om man verkligen gillar låten. |
|
|
| verminator |
det er ikke så uvanlig å laste ned mp3 for å så bestemme seg for å kjøpe plata/cden
letter å sjekke om den er verdt pengene :p |
|
|
| reveal |
| kompletterade magik-serien genom att att beställa 2an och 3an från CDON.. har alla nu :) |
|
|
|
|