| Dj P.A! |
Hejsan trancelovers!
Skall till Ibiza på lördagmorgon och har efter en massa jobb avslutat mina mixar för resan. Jag har gjort 4 delar. 1 - Ibiza Beach, 2 Ibiza Clubbing, 3 Ibiza Progressive, 4 Ibiza Uplifting.
Vore jättetacksam om Ni som har tillgång till Hubben kunde ladda ner dem och komma med kommentarer. Och ännu bättre om Ni gillar dem starkt(vilken jag tror) och har lite connections i sthlm. Vill nämligen hitta ngt schyst ställe att spela på. Men skunda er åker ju redan på lördagmorgon.
Mixarna finns under min mapp "Dj P.A Guide to Ibiza 2002.'
Annars ser jag fram emot min ibiza resa enormt. Var där förra året men i år kommer det att bli ännu bättre.
Eller vad sägs om Judgement Sunday(Jules & Mauro Picotto & Ferry Corsten)
eller... Gods Kitchen..Armin Van Buuren. John 00 Fleming & Fergie
och sist men inte minst.....Tiesto & Paul Van Dyk på Cream Amnesia.
Jag säger som söderberg.
Härligt, Underbart, WOW!! |
|
|