return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Soms vraag ik me wel eens af.....
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Waar zijn we helemaal mee bezig??




De halve wereld staat in brand, en wij maken ons druk om de mix-kwaliteiten (!) van Jean of de nieuwste releases van Armin. Wat een contrast. In Afrika hebben de mensen niet eens geld om brood te kopen.
Dit hele forum, de hele 'mp3-scene', ja zelfs de hele trance-industrie lijkt soms zo, hoe zal ik het zeggen, decadent of futiel. Als je alles een beetje in persepctief bekijkt, blijft er niets over van dit alles.:sadgreen:

PS: Ik ben een beetje in een melachonische bui zoals jullie zien...
Optimus
oh... ok Jeroen
!_PeTrUs_!
sja, waarom heet een stoel een stoel!
Optimus
waarom bestaan er drugs?
Blik
en waarom komt godverdomme 2 na 1, wie heeft dat nou weer bedacht?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus
waarom bestaan er drugs?


Speciaal voor jouw uitgevonden. Hebben ze je dat nooit verteld?
Remy D
Als ze in Afrika nou lekker werk gaan zoeken dan hebben ze ook geen honger meer.
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Speciaal voor jouw uitgevonden. Hebben ze je dat nooit verteld?


hmmmm, nooit geweten:D:D:D
Emphelator
quote:
Originally posted by Remy D
Als ze in Afrika nou lekker werk gaan zoeken dan hebben ze ook geen honger meer.


Waar werken?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D
Als ze in Afrika nou lekker werk gaan zoeken dan hebben ze ook geen honger meer.


HAHA COOL! die pillen beginnen hebben al menig hersencel doen afsterven ofnie :D

Remy D
Hahaha ja man. Daarom nok ik hahaahaha.:haha:
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha ja man. Daarom nok ik hahaahaha.:haha:



WAAAAAATTTTT???!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement