|
?! MEETING ON SATURDAY at LP2002 !?
|
View this Thread in Original format
| Bloodflower |
| So finaly i am going, but not today we go this night so we r in berlin like 6am and sleep till 12 so we are high active when the LP starts... i red somethin about a meeting on saturday or so, where n when is that??? and at galaktika also`? when should u at least be at galaltika to get a ticket and entry.... |
|
|
| TranceRulez |
| 13.30h @ Northevents Truck. 2nd one after the Tunnel Truck at the Brandenburger Tor! CU! |
|
|
| djdawn |
CU! sehr lustig, wenn keiner da ist....
aber SOOOO dick in der Sig drauf hinweisen:clown: und dann verpennt, LOL! |
|
|
| Civic |
perfekt ;)
ich habe leider euren Truck gar nicht im TV gesehen, immer nur den doofen Tunneltruck |
|
|
| TranceRulez |
| quote: | Originally posted by djdawn
CU! sehr lustig, wenn keiner da ist....
aber SOOOO dick in der Sig drauf hinweisen:clown: und dann verpennt, LOL! |
och menno... was kann ich denn dafür??? :(
Das war ein bissl Hardcore am Freitag... :(
SORRY Dawn!!! |
|
|
| drizzt81 |
| quote: | Originally posted by TranceRulez
och menno... was kann ich denn dafür??? :(
Das war ein bissl Hardcore am Freitag... :(
SORRY Dawn!!! |
ich auch verpennt.. besser gesagt meine Kumpels haben schlapp gemacht!! |
|
|
|
|