|
Het grote "Loveparade-thuisblijvers" topic...
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Snik snik... Ik baal er wel van dat ik niet op de LoveParade ben.
Andere dingen, andere verplichtingen.
Ik troost me met het kijken naar de website en het luisteren naar oude Loveparade sets en de Loveparade2002 compilatie.
Wat is er volgens jullie nou zo mooi aan de Loveparade...
...en wat doe jij als thuisblijver ? :) |
|
|
| Blik |
| naar de kroeg natuurlijk |
|
|
| Optimus |
blegh
ik ga naar ISOS3 release party strax!!!!!
morgen ook nog naar Sensation!!!
Woohoooo!!! |
|
|
| Menno |
| Vanavond ook naar ISOS 3(wie niet :D). Morgen weet ik nog niet, eerst verjaardag en dan zie ik het wel . |
|
|
| New Wave |
| beetje met Harry slingeren..... |
|
|
| Nook |
ik drink bier en morgen iets opzoeken in het centrum, wat weet ik nog niet. liefst now&wow ofzo. we'll see.
btw..vrienden van mij die onderweg waren naar de loveparade zijn in duitsland gecntroleerd, heel de auto over hoop en hun blowtjes zijn ingenomen, plus boete. alle andere nederlandse auto's werden er ook gecontroleerd |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Nook
ik drink bier en morgen iets opzoeken in het centrum, wat weet ik nog niet. liefst now&wow ofzo. we'll see.
btw..vrienden van mij die onderweg waren naar de loveparade zijn in duitsland gecntroleerd, heel de auto over hoop en hun blowtjes zijn ingenomen, plus boete. alle andere nederlandse auto's werden er ook gecontroleerd | Da's wel , en het is sowieso altijd al onwijs druk op de weg daarnaartoe. Zal dan wel helemaal een zootje zijn geworden, als ze echt alle auto's uit NL pakken. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
naar de kroeg natuurlijk |
kijk wij snappen elkaar, ik ga eerst naar het begin van de zomerfeesten op de waalkade. daar treedt racoon op, ik heb der een aantal mooie nummertjes van gehoord dus... en savonds van dikhout (kijken of dat beetje cool is :))..
wat een ramp ik moet volgende week 3x tijdens de zomerfeesten werken, het verdiend wel lekker maar het is zooooo zwaar! :( ach ja, dan maar afzien! |
|
|
| DjSuez |
| Ik ben net bekomen van de ISOS 3 party, dus k heb me feest wel gehad, en ik ga naar de dance parade, wat volgens mij naar aanleiding van de verhouding trucks/mensen wel een betere parade is...naar mijn mening mis ik dus niet veel..al ga ik zeker wel een keer naar Berlijn! |
|
|
| DJ Bazz |
| thuisblijvers???? zit hier nog steeds in italie en ga vanavond weer naar die ballentent hiero, tja je moet toch wat hier er is in geen velden of wegen een andere discotheek te bekennen:whip: :whip: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Optimus
morgen ook nog naar Sensation!!! |
Uiteraard!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| MaGiK54 |
| Nou ik zit al vanaf 24:00 me te vervellen achter de PC. God en ik kan ook niet slapen aangezien ik na ISOS releaseparty tot 17:00 knock-out heb gelegen op bed. |
|
|
|
|