return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתי עכשיו ! אבל לא להרבה זמן
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
זהו...חזרתי מברצלונה והיה כיףףףףףףףףףףףףףףף

אין לי כוח לכתוב היום אבל בקיצור
יום שני אני נוסע ל3 שבועות לים המלח מסיבות רפואיות


אז איך העבר השבוע ומה טוב יצא?

ואני ממש בטוח שאני לא הולך כמו רועי לענות על כל הטופקים!
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואני ממש בטוח שאני לא הולך כמו רועי לענות על כל הטופקים!


חחחחחחחחחחח ;)
בכל מקרה- מה קרה לך שאתה צריך לרדת לים המלח?
Hell_Copter
וואלה אחי אני שמח שנהנית... איך היה עם ביל??
MoSH_MaN
ביל היה היום (שישי)

אבל בול נסעתי.... לא נורא


ואני נוסע למה יש לי מחלת עור אז אני צריך את השמש

זה לא מדבק או משהו אבל אני חייב....אני נוסע עם חבר שלי מפ"ת שמיניסט שסיים תיכון להייאט
יצא לנו דיל ממש בזול
DjChook
ואלה מגניב אחי

תתפוס קצת צבע יא אשכנזי
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה מגניב אחי

תתפוס קצת צבע יא אשכנזי


תיהיה בריא מוש...

וצ'וק - יש לך בעיה עם אשכנזים??????
( תעשה לי כבר דיסק..!!!)
לא קשור לפה
Flotser
יאללה מוש תהנה ותהיה בריא!!
DjChook
אורן יא מכוער, אותה רוצה ששוב רועי ירשום לך הודעות באייסיקיו ?

דיי לבקש ממני דיסק
oren_naor
quote:
Originally posted by DjChook
אורן יא מכוער, אותה רוצה ששוב רועי ירשום לך הודעות באייסיקיו ?

דיי לבקש ממני דיסק



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
NyKoN
ראסמי
תהנה ותהיה בריא אחי

נראה לי אני מכיר מה שיש לך
יש לנו חבר של המשפחה שיש לו משהו בעור של המרפקים והוא צריך לשים משחה ולנסוע לים המלח כל שנה בעונה מסוימת ובכלל להיות בים הרבה

GLoBaL-MUZiK
.תתדאג לקחת איתך הרבה טראנס לים המלח, זה יעשה אותך בריא
.ועכשיו ברצינות, תהיה בריא ותרגיש טוב
MoSH_MaN
חחח תודה אנשים

ונייקון כן זה בטוח אותו דבר

תאמת יש למלא אנשים את זה רק הם לא מודעים לזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement