|
חזרתי עכשיו ! אבל לא להרבה זמן
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
זהו...חזרתי מברצלונה והיה כיףףףףףףףףףףףףףףף
אין לי כוח לכתוב היום אבל בקיצור
יום שני אני נוסע ל3 שבועות לים המלח מסיבות רפואיות
אז איך העבר השבוע ומה טוב יצא?
ואני ממש בטוח שאני לא הולך כמו רועי לענות על כל הטופקים! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואני ממש בטוח שאני לא הולך כמו רועי לענות על כל הטופקים! |
חחחחחחחחחחח ;)
בכל מקרה- מה קרה לך שאתה צריך לרדת לים המלח? |
|
|
| Hell_Copter |
| וואלה אחי אני שמח שנהנית... איך היה עם ביל?? |
|
|
| MoSH_MaN |
ביל היה היום (שישי)
אבל בול נסעתי.... לא נורא
ואני נוסע למה יש לי מחלת עור אז אני צריך את השמש
זה לא מדבק או משהו אבל אני חייב....אני נוסע עם חבר שלי מפ"ת שמיניסט שסיים תיכון להייאט
יצא לנו דיל ממש בזול |
|
|
| DjChook |
ואלה מגניב אחי
תתפוס קצת צבע יא אשכנזי |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה מגניב אחי
תתפוס קצת צבע יא אשכנזי |
תיהיה בריא מוש...
וצ'וק - יש לך בעיה עם אשכנזים??????
( תעשה לי כבר דיסק..!!!)
לא קשור לפה |
|
|
| Flotser |
| יאללה מוש תהנה ותהיה בריא!! |
|
|
| DjChook |
אורן יא מכוער, אותה רוצה ששוב רועי ירשום לך הודעות באייסיקיו ?
דיי לבקש ממני דיסק |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן יא מכוער, אותה רוצה ששוב רועי ירשום לך הודעות באייסיקיו ?
דיי לבקש ממני דיסק |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| NyKoN |
ראסמי
תהנה ותהיה בריא אחי
נראה לי אני מכיר מה שיש לך
יש לנו חבר של המשפחה שיש לו משהו בעור של המרפקים והוא צריך לשים משחה ולנסוע לים המלח כל שנה בעונה מסוימת ובכלל להיות בים הרבה |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
.תתדאג לקחת איתך הרבה טראנס לים המלח, זה יעשה אותך בריא
.ועכשיו ברצינות, תהיה בריא ותרגיש טוב |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח תודה אנשים
ונייקון כן זה בטוח אותו דבר
תאמת יש למלא אנשים את זה רק הם לא מודעים לזה |
|
|
|
|