|
שאלה לגבי טראק
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
פשוט אין לי זמן לחכות כי אני טס עוד 5 שעות
זה קובר לשיר
we dont need no education
משהו בנזונה
איך השם?? |
|
|
| Vortex_SA |
יוווו יש לי את זה על דיסק אבל אני רושם רק תשם של השיר ברשימה אז אין לי את השם של האומן, אבל זה לא קבר זה רמיקס...
בקיצור תחפש את המלים האלה:
coffe another brick in the wall
כי אני זוכר שהיה קפה בשם של האמן :) |
|
|
| DjChook |
pink floyd - another brick in the wall
זה הביצוע המקורי
אני לא זוכר עם זה
FLOYED / FLOYD
בכל מקרה,
תחפש פשוט דברים שקשורים לשיר...
שיר ענק
ותעשה חיים גבר |
|
|
| MoSH_MaN |
כן אני מכיר את הרגיל
והרימיקס נראה לי אין לי מושג איך קוראים לו |
|
|
| fishfish |
| pink coffee - another brick in the wall |
|
|
| oDrori |
| בדיוק מה שפיש פיש אמר. ואל תטרח אחי, יש בפאנקי |
|
|
| Ariels |
Hot Coffee Pres. Pink Coffe - Another Brick in the wall
(Hot Coffe Productions/909 Records/J.T Comapny)
תנסה את ה
Saffa 135 Extended Mix
אם אתה לחוץ על זה קפו אלי אני אביא לך את זה ריפ מהקליט |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by oDrori
בדיוק מה שפיש פיש אמר. ואל תטרח אחי, יש בפאנקי |
כן, גם אני ראיתי, אבל היה לי את זה הרבה לפני, הפאנקי האלה לא משהו מתחדשים... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כן, גם אני ראיתי, אבל היה לי את זה הרבה לפני, הפאנקי האלה לא משהו מתחדשים... |
האמת שדווקא כן אבל בעיקר באנדרגרואונד |
|
|
| oDrori |
| אני מחזיק מאוד מפאנקי, ובאמת באנדרגראונד (האוס וטכנו כמובן) הם מתחדשים שיא. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני מחזיק מאוד מפאנקי, ובאמת באנדרגראונד (האוס וטכנו כמובן) הם מתחדשים שיא. |
כי זה מה שהם שומעים ומכירים ומנגנים
אם ם היו שומעים קלאב אז המקום הזה היה שיא אבל גם הם וגם קרמבו
סתם מאעפנים למרות שאני חולה על המקום הזה |
|
|
| Vortex_SA |
| תראו, בשבילי פאנקי לא מתחדשים מהר, ודווקא על ההאוס והטכנו אני מדבר, כמעט כל תקליט שהביאו לי לשמוע היה לי ממזמן, פשוט אני מכיר ירושלמים שמכירים כאלה שמכירים... אתם יודעים איך זה, בקיצר שמה כל בית שני יש איזה תקליטן, אז כל הזמן אני מקבל אספקה חדשה מחברים שלי... |
|
|
|
|