return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
Wielerseizoen 2010 (pg. 2)
View this Thread in Original format
MikeVee
Saaie wedstrijd, ten gevolge van een oververdiende zege. :)
Xilver
Ja kvond het ook saai
Jasperovitsj
Philippe Gilbert :crazy: :crazy:
FredNova
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Philippe Gilbert :crazy: :crazy:

KNAP GEREDEN IDD!
MikeVee
ja, dat was nog eens een boeiende finale.
Dacht even dat Gilbert al zijn energie reeds opgebruikt had onderweg, maar op het einde wint hij nog relatief gemakkelijk :crazy:
MikeVee
De eerste grote ronde start vandaag, benieuwd welke italiaan er met kop en schouders bovenuit gaat steken om dan nadien op doping betrapt te worden. :o
Jasperovitsj
*Kijkt eens bedenkelijk richting oude vossen als Simoni en Garzelli*
Jasperovitsj
1. 10 GREIPEL Andr� 1391
2. 21 BASSO Ivan 1067
3. 27 PETACCHI Alessandro 989
4. 43 WIGGINS Bradley 782
5. 58 SCARPONI Michele 672
6. 79 SASTRE CANDIL Carlos 572
7. 107 POZZOVIVO Domenico 475
8. 145 VINOKOUROV Alexandre 390
9. 229 MCEWEN Robbie 268
10. 239 BONNET William 259
11. 976 MODOLO Sacha 40
12. 1002 MOLLEMA Bauke 38
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee
De eerste grote ronde start vandaag, benieuwd welke italiaan er met kop en schouders bovenuit gaat steken om dan nadien op doping betrapt te worden. :o


waarom zou ge nog kijken dan, de uitkomst is precies toch al grotendeels gekend :o
MikeVee
1. 3 EVANS Cadel 1895
2. 13 CUNEGO Damiano 1266
3. 21 BASSO Ivan 1067
4. 43 WIGGINS Bradley 782
5. 79 SASTRE CANDIL Carlos 572
6. 145 VINOKOUROV Alexandre 390
7. 178 VANDE VELDE Christian 322
8. 229 MCEWEN Robbie 268
9. 342 SIMONI Gilberto 181
10. 381 CIONI Dario David 163
11. 976 MODOLO Sacha 40
12. 1196 LODDO Alberto 29



Alvast mezelf feliciteren met de ploegeindzege van de giro en mogelijk het jaar :(

CygnusX
quote:
Originally posted by MikeVee
Alvast mezelf feliciteren met de ploegeindzege van de giro en mogelijk het jaar :(


Ik was er te laat bij. Vroeger stuurden ze nog herinneringsmails rond, maar dat doen ze nu blijkbaar niet meer. Spijtig, want het zou handig zijn.
MikeVee
Mooie rit.

Heerlijke zege van weylandt.
Vino die de oze trui pakt en Evans die veel tijd verliest (gisteren zagen dat zijn nieuwe ploeg beter is; vandaag was er geen enkel renner van te zien en mocht hij zelf gaan achtervolgen)
jammer van christian vandevelde, slecht voor mijn prono :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement