|
Oren Kosto, water park Yavne - דיווח (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
ד"א, רק כדי להבהיר, התיאור של אריאל היה מדוייק (בבקשה צאו מנקודת פתיחה כזאת אם וכאשר תתקלטו לאנשים בגיל הזה)
חחח חצי מהם בטוחים שקוסמיק גייט, לאסגו, וטייסטו זה האוס, הרי הם לא ערסים שאוהבים טראנס או משהו כזה:stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
ד"א, רק כדי להבהיר, התיאור של אריאל היה מדוייק (בבקשה צאו מנקודת פתיחה כזאת אם וכאשר תתקלטו לאנשים בגיל הזה)
חחח חצי מהם בטוחים שקוסמיק גייט, לאסגו, וטייסטו זה האוס, הרי הם לא ערסים שאוהבים טראנס או משהו כזה:stongue: :haha: :stongue: :haha: |
חחחחחחחחח
צודק אחי |
|
|
| Hell_Copter |
גם בלילה רואים שהם לא מבינים
הם כותבים שעידן גוטמן מתקלט האוס וקלאב
מילא קלאב אבל האוס...בחיים לא!!!
קיצר אנשים לא יודעים מה זה האוס (שזה דרך אגב מוזיקה ממש מגעילה אם אתם שואלים אותי)1 |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיצר אנשים לא יודעים מה זה האוס (שזה דרך אגב מוזיקה ממש מגעילה אם אתם שואלים אותי)1 |
rasmi ! |
|
|
| Scorchio |
האוס = סהר זנגילביץ
האוס = ג'ון דיגוויד
(פרוגרסיב האוס כמובן)
האוס = אנטוני פאפה
האוס = דני האוולס
הרשימה עוד ארוכה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיצר אנשים לא יודעים מה זה האוס (שזה דרך אגב מוזיקה ממש מגעילה אם אתם שואלים אותי)1 |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אנשים לפעמים מתווכחים איתי אם מה שאני שם זה האוסים או טראנסים......
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| DjChook |
spoild and zigo - more+more
מה זה? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
spoild and zigo - more+more
מה זה? |
אין כמו קלאסיקות, תאמין לי... תן לי את הסט הכי יבש
ופתאום דפוק לי
luvstruck
או משהו ואני משתגע :eyespop: |
|
|
| Scorchio |
חסיד של
Southside Spinners
אתה אה?
:)
טראק חמוד בהחלט
אבל במסיבה הטראק שהכי ירים את הקהל לפי דעתי זה
Balearic Bill - Destination Sunshine |
|
|
| DjChook |
הלווווו
שאלתי עם זה האוס או טראנס
טיפשים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חסיד של
Southside Spinners
אתה אה?
:)
טראק חמוד בהחלט
אבל במסיבה הטראק שהכי ירים את הקהל לפי דעתי זה
Balearic Bill - Destination Sunshine |
שמע, יש טראקים יותר טובים ממנו
אבל זה היה אחד הטראקים שהכניס אותי לסצנה
אז אני מזכיר אותו כל פעם...
וכן,
destination sunshine
גם ענק...
| quote: | Originally posted by DjChook
הלווווו
שאלתי עם זה האוס או טראנס
טיפשים |
ברור שטראנס... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
ברור שטראנס... |
אח שלי החליט שזה האוס מהיר |
|
|
|
|