return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Oren Kosto, water park Yavne - דיווח (pg. 3)
View this Thread in Original format
oDrori
ד"א, רק כדי להבהיר, התיאור של אריאל היה מדוייק (בבקשה צאו מנקודת פתיחה כזאת אם וכאשר תתקלטו לאנשים בגיל הזה)

חחח חצי מהם בטוחים שקוסמיק גייט, לאסגו, וטייסטו זה האוס, הרי הם לא ערסים שאוהבים טראנס או משהו כזה:stongue: :haha: :stongue: :haha:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by oDrori
ד"א, רק כדי להבהיר, התיאור של אריאל היה מדוייק (בבקשה צאו מנקודת פתיחה כזאת אם וכאשר תתקלטו לאנשים בגיל הזה)

חחח חצי מהם בטוחים שקוסמיק גייט, לאסגו, וטייסטו זה האוס, הרי הם לא ערסים שאוהבים טראנס או משהו כזה:stongue: :haha: :stongue: :haha:


חחחחחחחחח
צודק אחי
Hell_Copter
גם בלילה רואים שהם לא מבינים
הם כותבים שעידן גוטמן מתקלט האוס וקלאב
מילא קלאב אבל האוס...בחיים לא!!!
קיצר אנשים לא יודעים מה זה האוס (שזה דרך אגב מוזיקה ממש מגעילה אם אתם שואלים אותי)1
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קיצר אנשים לא יודעים מה זה האוס (שזה דרך אגב מוזיקה ממש מגעילה אם אתם שואלים אותי)1



rasmi !
Scorchio
האוס = סהר זנגילביץ
האוס = ג'ון דיגוויד
(פרוגרסיב האוס כמובן)
האוס = אנטוני פאפה
האוס = דני האוולס

הרשימה עוד ארוכה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קיצר אנשים לא יודעים מה זה האוס (שזה דרך אגב מוזיקה ממש מגעילה אם אתם שואלים אותי)1


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אנשים לפעמים מתווכחים איתי אם מה שאני שם זה האוסים או טראנסים......
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
DjChook
spoild and zigo - more+more

מה זה?
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
spoild and zigo - more+more

מה זה?


אין כמו קלאסיקות, תאמין לי... תן לי את הסט הכי יבש
ופתאום דפוק לי
luvstruck
או משהו ואני משתגע :eyespop:
Scorchio
חסיד של
Southside Spinners
אתה אה?
:)
טראק חמוד בהחלט

אבל במסיבה הטראק שהכי ירים את הקהל לפי דעתי זה
Balearic Bill - Destination Sunshine
DjChook
הלווווו

שאלתי עם זה האוס או טראנס

טיפשים

eXeTik
quote:
Originally posted by Scorchio
חסיד של
Southside Spinners
אתה אה?
:)
טראק חמוד בהחלט

אבל במסיבה הטראק שהכי ירים את הקהל לפי דעתי זה
Balearic Bill - Destination Sunshine


שמע, יש טראקים יותר טובים ממנו
אבל זה היה אחד הטראקים שהכניס אותי לסצנה
אז אני מזכיר אותו כל פעם...

וכן,
destination sunshine
גם ענק...

quote:
Originally posted by DjChook
הלווווו

שאלתי עם זה האוס או טראנס

טיפשים


ברור שטראנס...
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
ברור שטראנס...


אח שלי החליט שזה האוס מהיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement