|
*Leechers Alert* Shadow Zone IS Coming Back *Leechers Alert*
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
כן אחים שלי
shadow zone:
http://beam.to/s-zone
חוזר...
למי שלא יודע שאדו זון היה אחד האתרים אם לא האתר הכי טוב להוריד טראקים...
אז נקווה לטוב
;) |
|
|
| Hell_Copter |
כתוב שם שהוא חוזר עוד 4-6 שבועות
יש זמן :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כתוב שם שהוא חוזר עוד 4-6 שבועות
יש זמן :) |
הוא עדיין חוזר
זה מה שחשוב לא?
;) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
איזה אתר משובח היה הישן, לא נראה יהיה אותו דבר אבל בטוח יהיה משהו על רמה....כמה התבאסתי שהאתר נסגר
.תודה רבה על המידע ועל כתובת האתר החדש, נקווה לטוב |
|
|
| warpedd_ |
איזה יופי
זה באמת אחד האתרים הראשונים שהיו בתחום נראה לי
אחח אני זוכר את הימים ההם |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by warpedd_
איזה יופי
זה באמת אחד האתרים הראשונים שהיו בתחום נראה לי
אחח אני זוכר את הימים ההם |
כן אחי.....כל יומיים היה מתעדכן ב-7 וינל ריפ חדשים
.רק חבל שהיה לי אז מודם רגיל....ולא הספקתי להוריד את כל הטראקים |
|
|
| MoSH_MaN |
בהתחלה שנאתי את האתר הזה
כי הייתי מוריד כבר לפני
למה כל איזה שבוע היה עידכון ענק
אבל שכבר הפסקתי לשנוא אותו זה כבר היה בחודשים האחרונים שהוא לא יתעדכן בגלל חופש ואז הוא פשוט נעשה רע ואז נסגר
אבל קצת פירגון ,הבן אדם העלה 60 שירים ל4 מקומות שכל שיר הוא נקטדה
DOC
וצריכים עם תוכנה לפתוח אותו
מקווה שהוא יחזור
אבל אני שונא להוריד סינגלים |
|
|
| Flotser |
:eyes: :eyes: :eyes:
איזה ענק!!!!!!!!!!!!!!
אנשים אני לא מבין למה אתם לא מתלהבים מזה כי זה אולי הדבר הכי ענק ששמעתי מזה הרבה זמן
האתר הזה היה פעם אהבת חיי
כנראה
shadow
ריחם על כל הקלאברים המסכנים שאיבדו את
AG
פשוט חדשות ענקיות , תודה רבה יובל!!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by warpedd_
איזה יופי
זה באמת אחד האתרים הראשונים שהיו בתחום נראה לי
אחח אני זוכר את הימים ההם |
לאאאאאאאאא
Techno Temple
Trancemission
MeeTTechno (DJ Andrew 75)
אלה באמת בין הראשונים....
עוד מהימים של
ayla - liebe
... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!
זה החדשות הכי טובות ששמעתי מזה המון זמן
וואי אם זה חוזר זה השיא!!!
הוא אשכרה היה בין הראשונים של הטראנס
היה גם את :
mp3Factory!!!!!!!!!!! |
|
|
| t0xIc |
!!!
אני עם מוש
בהתחלה ממש שנאתי תאתר הזה
לא הייתי מוריד שום דבר מימנו
ולאט לאט הייתי מבקר יותר ויותר
ותאמת משם התחילה המחלה שלי למוזיקה האלקטרונית.
ממש חדשות משמחות בימים חסרי חדשות משמחות אלו
תודה יובל |
|
|
| Hell_Copter |
| תאממינו או לא אני אף פעם לא הורדתי משם... |
|
|
|
|