return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
*Leechers Alert* Shadow Zone IS Coming Back *Leechers Alert*
View this Thread in Original format
DJ-Energy
כן אחים שלי
shadow zone:

http://beam.to/s-zone

חוזר...

למי שלא יודע שאדו זון היה אחד האתרים אם לא האתר הכי טוב להוריד טראקים...

אז נקווה לטוב
;)
Hell_Copter
כתוב שם שהוא חוזר עוד 4-6 שבועות
יש זמן :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כתוב שם שהוא חוזר עוד 4-6 שבועות
יש זמן :)


הוא עדיין חוזר
זה מה שחשוב לא?
;)
GLoBaL-MUZiK
איזה אתר משובח היה הישן, לא נראה יהיה אותו דבר אבל בטוח יהיה משהו על רמה....כמה התבאסתי שהאתר נסגר

.תודה רבה על המידע ועל כתובת האתר החדש, נקווה לטוב
warpedd_
איזה יופי
זה באמת אחד האתרים הראשונים שהיו בתחום נראה לי
אחח אני זוכר את הימים ההם
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by warpedd_
איזה יופי
זה באמת אחד האתרים הראשונים שהיו בתחום נראה לי
אחח אני זוכר את הימים ההם


כן אחי.....כל יומיים היה מתעדכן ב-7 וינל ריפ חדשים
.רק חבל שהיה לי אז מודם רגיל....ולא הספקתי להוריד את כל הטראקים
MoSH_MaN
בהתחלה שנאתי את האתר הזה
כי הייתי מוריד כבר לפני

למה כל איזה שבוע היה עידכון ענק

אבל שכבר הפסקתי לשנוא אותו זה כבר היה בחודשים האחרונים שהוא לא יתעדכן בגלל חופש ואז הוא פשוט נעשה רע ואז נסגר

אבל קצת פירגון ,הבן אדם העלה 60 שירים ל4 מקומות שכל שיר הוא נקטדה
DOC
וצריכים עם תוכנה לפתוח אותו


מקווה שהוא יחזור
אבל אני שונא להוריד סינגלים
Flotser
:eyes: :eyes: :eyes:

איזה ענק!!!!!!!!!!!!!!

אנשים אני לא מבין למה אתם לא מתלהבים מזה כי זה אולי הדבר הכי ענק ששמעתי מזה הרבה זמן

האתר הזה היה פעם אהבת חיי

כנראה
shadow
ריחם על כל הקלאברים המסכנים שאיבדו את
AG

פשוט חדשות ענקיות , תודה רבה יובל!!!!!

:wtf: :wtf: :wtf:
elad11
quote:
Originally posted by warpedd_
איזה יופי
זה באמת אחד האתרים הראשונים שהיו בתחום נראה לי
אחח אני זוכר את הימים ההם


לאאאאאאאאא
Techno Temple
Trancemission
MeeTTechno (DJ Andrew 75)
אלה באמת בין הראשונים....
עוד מהימים של
ayla - liebe
...
NeMeSiS1234
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!
זה החדשות הכי טובות ששמעתי מזה המון זמן
וואי אם זה חוזר זה השיא!!!
הוא אשכרה היה בין הראשונים של הטראנס
היה גם את :
mp3Factory!!!!!!!!!!!

t0xIc
!!!
אני עם מוש
בהתחלה ממש שנאתי תאתר הזה
לא הייתי מוריד שום דבר מימנו
ולאט לאט הייתי מבקר יותר ויותר
ותאמת משם התחילה המחלה שלי למוזיקה האלקטרונית.
ממש חדשות משמחות בימים חסרי חדשות משמחות אלו

תודה יובל
Hell_Copter
תאממינו או לא אני אף פעם לא הורדתי משם...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement