|
Sensation black livestreams
|
View this Thread in Original format
| jadjong |
Voor de mensen die niet de mogelijkheid hebben tot kabelradio of een entreekaartje:
http://sensation.root-server.nl
varianten in 48, 96, 128 en 192kbit mp3 |
|
|
| mr.marcello |
Nu: DJ Faro - Sensation Black Pre Party Mix!!!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Emphelator |
| w00t, dit is relax, thanx jadjong :D :toocool: |
|
|
| -=Freezel=- |
Tracklist DJ Faro: :D
DJ Faro - Sensation Black Warm-Up @ ID&T Radio
01 Marco V - Simulated (Original Mix)
02 Rank 1 - Awakening (Cosmic Gate Remix)
03 Dumonde - Can U Dig It ?
04 Sensation - The Anthem 2002 (Dana Remix) |
|
|
| jadjong |
| ik doe het niet alleen, we zijn met 10 man bezig doe boel in de lucht te houden. |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by jadjong
ik doe het niet alleen, we zijn met 10 man bezig doe boel in de lucht te houden. |
Ik neem het op direct vanaf de radio ivm de zekerheid van de uitzending! Maar dit is wel zeker relaxed van jullie! |
|
|
| zarch |
| Thnx:D maarja ik download ze morgen waarschinlijk wel weer. (tja als er ergens server space is wil ik ze daar ook wel heen gooien).. |
|
|
| Evil_E |
Maar hoe komen jullie eingelijk aan al die servers
paar keer 100 mbit. 155 mbit??
Universiteiten of bedrijven??
P.S. is het volgens de wet toegestaan om radio te relayen of niet? Gewoon ff vraagje ,bedoel er niets mee |
|
|
| jadjong |
| webradio is (nog)niet illegaal. |
|
|
| SnuggLe |
| Ik vind het echt niets wat ik hoor. Teveel gelul, teveel gezeik tussendoor... Bleergh.. |
|
|
|
|