return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יש למשהו מושג מתי מצעד האהבה ????
View this Thread in Original format
divx-master
משהו יודע מתי התאריך המדויק של מצעד האהבה ???? שנה שעברה היה שייאא

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

עובד = המנה הטובה ביותר ביקום
nimrod levi
חחח לא יודע מתי מצעד האהבה...
אבל הייתי צריך להגיב על עובד
אילן לא יודע להכין מנה
צריך להעיף אותו משם...
:D
Vman
http://www.loveparade.co.il/

בעקרון שנה שעברה זה היה באוקטובר אז כנראה גם השנה...
oren_naor
עובד - המנה הטובה ביקום...
פשש אלון, באמת לא הבנתי איך לא רשמת את זה בהתחלה שנכנסת לפה...
:-)
divx-master
quote:
Originally posted by oren_naor
עובד - המנה הטובה ביקום...
פשש אלון, באמת לא הבנתי איך לא רשמת את זה בהתחלה שנכנסת לפה...
:-)



חח ראסמי

אילן ( לכי )ואחות של עובד שאני לא מאמין אבל ברח לי השם שלה .... פשוט בושה לגזרה

לא יודעים להכין מנות ... לכל הראשונים אל תתנו להם להכין לכם !!!! רק עובד

ובקשר לאורן ... כן גם אני לא מאמין שעוד לא הזכרתי תמילה עובד מהיותי ( איזה מילה אההה )

מוזר .... חפיף

לכל מי שאין לי מושג על מה מדובר פה ולא יודע מי זה עובד

אז שירוץ לרחוב סירקין בגבעתיים שם מחכה הגזרה שממנה קונים ב - 12 שקלים חדשים את המנה הטובה ביותר ביקום

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Ariels
ספטמבר-אוקטובר

תלוי בחגים
בדרך כלל זה יוצא באזור סוכות פלוס מינוס
oren_naor
quote:
Originally posted by divx-master



חח ראסמי

אילן ( לכי )ואחות של עובד שאני לא מאמין אבל ברח לי השם שלה .... פשוט בושה לגזרה

לא יודעים להכין מנות ... לכל הראשונים אל תתנו להם להכין לכם !!!! רק עובד

ובקשר לאורן ... כן גם אני לא מאמין שעוד לא הזכרתי תמילה עובד מהיותי ( איזה מילה אההה )

מוזר .... חפיף

לכל מי שאין לי מושג על מה מדובר פה ולא יודע מי זה עובד

אז שירוץ לרחוב סירקין בגבעתיים שם מחכה הגזרה שממנה קונים ב - 12 שקלים חדשים את המנה הטובה ביותר ביקום

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


ראסמי...
אין כמה אנשים אני לקחתי לשם שהם אמרו שהם שונאים את האוכל הזה
ואחרי קצת דיבורי של עובד הם הסכימו לטעום
ומאז הם מתים על זה...

יש גם אתר
אני לא זוכר עכשיו
אם אני אזכר אני ארשום...

חובה ללכת לאכול שם...
Flotser
quote:
Originally posted by divx-master
לכל מי שאין לי מושג על מה מדובר פה ולא יודע מי זה עובד

אז שירוץ לרחוב סירקין בגבעתיים שם מחכה הגזרה שממנה קונים ב - 12 שקלים חדשים את המנה הטובה ביותר ביקום


אני כבר בדרך לשם

:eyes: :eyes: :eyes:
oren_naor
סגור עכשיו...

ועכשיו ברצינות למי שלא היה שם כדי לו ללכת
זה באמת מקום נדיר....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master
משהו יודע מתי התאריך המדויק של מצעד האהבה ???? שנה שעברה היה שייאא


אתה מדבר על הלאב פרייד של גרמניה לא?
אם כן אז זה היה היום
סטים של 20 דקות מלא אומנים... הכי אהבתי את של בלנק וג'ונס...

eXeTik
מי צריך את מצעד האהבה... אין על מצעד הגאווה :stongue:
divx-master
quote:
Originally posted by oren_naor

יש גם אתר
אני לא זוכר עכשיו
אם אני אזכר אני ארשום...



כן כן שחכתי לגמרי תודה אחי שהזכרת בכל מקרה למי שרוצה האתר הוא

http://www.crazyshop.co.il/

יש שם מלא דברים אתה יכול דרך האתר לקנות חלקות במאדים וכל מיני שטויות כאלה

בכל מקרה כדי להיכנס לאתר של עובד אז למטה למטה רשום

המנה הטובה ביותר ביקום תלחצו על זה וחייכים ישתנו ... ( טוב לא ממש ) 1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement