|
אני נוסע מחר לאילת.. - יש למישהו מקומות שהוא מכיר שכייף לצאת אליהם שם?
|
View this Thread in Original format
| oren_naor |
טוב, אני יודע שהיה כבר טרד בנושא של אילת
אבל אני צריך מקומות שנוכל לצאת אליהם שם
פשוט תמיד שהייתי באילת זה היה עם ההורים
ככה שלא יצא לי לבקר בכל מיני מקומות שם....
אז תרשמו בבקשה כל מה שעולה לכם בראש
תודה ... |
|
|
| Gil Shwarts |
אנפלאגד
סקופ
חוף הדקל
חוות היען
C-Bar
זהו
נראה לי שזה יספיק לך
אבל אם אתה מתחת לגיל 18
רק הטיילת תעזור לך
ודווקא יש שם בפפאיה ביץ' מסיבה פתוחה כמעט כל ערב
ויש שם גם מקום בן זונה שיושבים בו עם נרגילות
אבל נראה לי שגם זה 18+ |
|
|
| NyKoN |
אמממ
יש מקום חדש קוראים לו אקסייט
X cite
אני חושב..
אמרו לי מקום מדהים
ויש גם מונקיז באר על הטיילת |
|
|
| oren_naor |
דבר ראשון תודה לכם...
אם למישהו יש עוד רעיונות שיגיד
ואני מתחת ל -18
מעל 16
והמאנקיז זה גם מעל 18 אבל חפיף... |
|
|
| elad11 |
| הסקופ באמת טוב - הייתי שם השבוע במסיבה של הבאלקוני - והיה ממש טוב! רק חבל שחממי הרס בסוף... |
|
|
| Hell_Copter |
יש לך את הרד לובסטר שצמוד לקניון שיש שם כל יום מסיבה
ועשה לי טובה... זה ממש לא רציני כל הקטע של אסור להכנס לפאב למה אנחנו טוב מאוד ישבנו בפאבים שנה שעברה ולפני שנתיים
יש לך את המסיבות במלון הנסיכה... עד כמה שאני זזוכר זה בימי שני... יהיו פליירים שם
יש לך את הפלטינום או משהו כזה שזה מאחורי מלון המלך שלמה
כמו שנייקון אמר ואת הסקופ כמו שאלעד אמר X-site יש לך את
וגיל... אני די בטוח שזה
T-Bar
ולא
C-Bar
בקשר לפאבים וכאלה.. יש לך את המאנקיס שזה בהמשך לטיילת אבל לא לכיוון הקניון אלא לכיוון השני...
יש לךאת היאכט פאב שזה מאחורי מלכת שבא...
ויש עוד דברים שאני כרגע לא זוכר |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לך את הרד לובסטר שצמוד לקניון שיש שם כל יום מסיבה
ועשה לי טובה... זה ממש לא רציני כל הקטע של אסור להכנס לפאב למה אנחנו טוב מאוד ישבנו בפאבים שנה שעברה ולפני שנתיים
יש לך את המסיבות במלון הנסיכה... עד כמה שאני זזוכר זה בימי שני... יהיו פליירים שם
יש לך את הפלטינום או משהו כזה שזה מאחורי מלון המלך שלמה
כמו שנייקון אמר ואת הסקופ כמו שאלעד אמר X-site יש לך את
וגיל... אני די בטוח שזה
T-Bar
ולא
C-Bar
בקשר לפאבים וכאלה.. יש לך את המאנקיס שזה בהמשך לטיילת אבל לא לכיוון הקניון אלא לכיוון השני...
יש לךאת היאכט פאב שזה מאחורי מלכת שבא...
ויש עוד דברים שאני כרגע לא זוכר |
וואי תודה גבר
אם למישהו יש עוד משהו אני אכנס בבוקר לראות לפני שאני נוסע...
ואח שלי חזר היום מאילת
הוא אמר לי שכבר אין טיילת
:-(
ואני מאמין שבכל מקרה נשאל במלון
או נהג מונית ונסתדר שם כבר
אחרי הכל העיר מפוצצת בגילאים שלי... |
|
|
| elad11 |
ה"טיילת", או יותר נכון כל הדוכנים האלה - עברו ל-ליד הקלאב הוטל
ולפי מה שאני זוכר קוראים לזה
C-bar
ולא
T-bar |
|
|
| eXeTik |
אין על הלובסטר, עד כמה שזה מסיבות שכונה כאלה הכי כיף
על הים כזה, לא עולה כסף, והמוזיקה פצצה
רק מה... החיסרון היחידי זה שכל ערב יש את אותו התקליטן ששם ב-ד-י-ו-ק את אותם הטראקים
אז לא מומלץ ללכת כמה ימים ברציפות |
|
|
| oren_naor |
יאלה תודה רבה לכולם...
אני עוד 5 ימים חוזר
אני אתגעגע לפורום
( צ'וק לא כמוך )
:-)
ביי, תשמרו על עצמכם פה.... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
יאלה תודה רבה לכולם...
אני עוד 5 ימים חוזר
אני אתגעגע לפורום
( צ'וק לא כמוך )
:-)
ביי, תשמרו על עצמכם פה.... |
מכוער |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על הלובסטר, עד כמה שזה מסיבות שכונה כאלה הכי כיף
על הים כזה, לא עולה כסף, והמוזיקה פצצה
רק מה... החיסרון היחידי זה שכל ערב יש את אותו התקליטן ששם ב-ד-י-ו-ק את אותם הטראקים
אז לא מומלץ ללכת כמה ימים ברציפות |
אין על המסיבות שם
היה איזה לילה אחד שהוא השתגע... שם פסיכודאלי כל הלילה
אשכרה מסיבת אסיד על החוף החשוך... משהו בסט!!!
ועוד שתיתי קצת אז בכלל הייתי בקטע!! |
|
|
|
|