|
SenSatioN 2002- Black Edition!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
סנסיישן התחיל לפני איזה שעה ככה אני חושב
עכשיו יש את מישל דהיין
אני חושב שככה מבטאים את השם שלו
עוד מעט עולה מרקו וי
אחריו יש מגה מיקס
אחריו מאורו פיקוטו
ולבסוף דנה
www.id-t.com |
|
|
| SiLvErSkY |
מרקו וי עלה...
שמעתם את הפתיחה?
זה רק אני או שזה היה משפטים שפיטר פארקר אמר בסרט ספיידרמן
:)? |
|
|
| NyKoN |
כן
זה היה אשכרה מספיידרמן |
|
|
| SiLvErSkY |
סקקקקקקסססססי
:))
איזה זין שפיקוטו מאוחר
אני צריך עוד לישון היום
מחר לונה פארק
:)) |
|
|
| SiLvErSkY |
| DO you believe in a god !!! |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
סקקקקקקסססססי
:))
איזה זין שפיקוטו מאוחר
אני צריך עוד לישון היום
מחר לונה פארק
:)) |
לונה פארק למה? |
|
|
|
|