|
מישהו פה היה ביוון?
|
View this Thread in Original format
| הענק וגנו |
אני נוסע עם החבר'ה לכרתים
רצינו בהתחלה ליסוע לקוס אבל לא הסתדר
קיצר נראה לי כרתים מקום יבש יחסית לקוס
מה אתם אומרים? |
|
|
| Scorchio |
יש לי מילה אחת בשבילך:
IOS!!!!! |
|
|
| הענק וגנו |
IOS
הוא אחד היקרים |
|
|
| Scorchio |
אבל אחד הקטלניים גם
שווה את הכסף אם תשאל אותי
גם בקוס אחלה |
|
|
| Hell_Copter |
כן אחי כרתים זה די יבש...
נראה לי זה יותר משפחות אבל אני לא בטוח
וגם קוס וגם איוס הם תותחים אחושילינג... לפחות ככה שמעתי מכל מי שהיה שם עד עכשיו |
|
|
| Ariels |
חבר שלי היה לפני שנתיים בכרתים
הוא אומר שהוא זיין שמה כמו מטורף |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחח הבן אדם הראשון כאן עם ניק בעברית
TELL US ABOUT YOURSLEF |
|
|
| הענק וגנו |
קוראים לי אסף מזור
אני מרחובות
בן 17, סיימתי יב
ויש לי עכשיו חופש ע------ד מרץ
כרגע אני בעבודה
(אני עובד בחדר מחשבים בספריה)
| quote: | | הוא אומר שהוא זיין שמה כמו מטורף |
אולי עדיך שאני ילך בכל זאת לכרתים:D
ד"א כרגע התקשר הסוכן נסיעות ואמר שלא נשאר מקום בטיסה
לך תבין את החברות נסיעות האלה
אחרי שסגרנו הכול...
קיצר שום דבר עוד לא סגור |
|
|
| luckystrike |
לדעתי קוס עדיף מבין האיים ביוון ...
אבל ת'כלס אין כמו איה נאפאה !!!
הייתי בשניהם ואיה נאפה זה הדבר !!!
איוס זה סתם אי של ארסים מישראל ...
אשכרה כמו לנסוע לחוף הים בבת-ים או משהוא כזה
רק שהעבירו את בת-ים לאי בחו"ל ...
אחד היתרונות של כוס לדעתי זה שבאופן יחסי אין הרבה ישראלים
וכשיש לרוב הם לא אערסים למרות שגם לשם הם מגיעים ...
וכרתים גם נחמד רק נראה לי שהאוכלוסייה שם קצת יותר מבוגרת
זה כאילו קצת יותר למשפחות וכאלה ...
בכל אופן אין על איה נאפאה !!!
פעם
GATECRASHER
התארח שם באופן קבוע במועדון ה
CASTLE
שזה מועדון פשוט חייתי שהייתי בו
4
קומות של מוזיקה טראנס סוף הדרך והם משקיעים
בעיצוב שחבל על הזמן !!!
אחד המועדונים הכי יפים וטובים שהייתי בהם כל
החיים שלי ...
יש באיה נאפה כיכר ענקית - קוראים לזה
THE SQUORE
מקום ענננק
בגודל חצי מרעננה שכולו רק מועדונים - אין בתי מגורים כמו עיר שלמה
שכולה מועדונים !!! חבל לכם על הזמן !
AYA - NAPA RULES !!! |
|
|
| DjChook |
וואי לא נמאס לכם לדבר על אילת / יוון ?
ומורן, ובלי להעליב או משהו (את אסף) תסביר לו איך לשנות את השם
כי לא נראה לי שהמודים הבכירים יאהבו לראות מישהו מסתובב בפורום עם שם שהם לא מזהים
יעני בעברית |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי לא נמאס לכם לדבר על אילת / יוון ?
ומורן, ובלי להעליב או משהו (את אסף) תסביר לו איך לשנות את השם
כי לא נראה לי שהמודים הבכירים יאהבו לראות מישהו מסתובב בפורום עם שם שהם לא מזהים
יעני בעברית |
איזה שטויות
מה הקשר!?!?!?!
ואם זה כן יפריע להם
סוואמפר יחליף לו ניק וזהו
לא ביג דיל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
איזה שטויות
מה הקשר!?!?!?!
|
אחי כבר קרא בעבר אם אני לא טועה שאנשים כעסו שראו עברית בפורום והם לא מבינים מה רשום
אני יודע שאני לא אוהב לראות דברים שאני לא מכיר
אבל... רק הצעתי |
|
|
|
|