|
מישהו יודע לאן נעלם אייל ברקן
|
View this Thread in Original format
| Dj_Kile |
| סתם סקרנות , חתם ב 2003 עם טייסטו הוציא אלבום ונעלם |
|
|
| Dj_Kile |
| quote: | Originally posted by Viber
whats his Alias? |
no alias , just eyal barkan
http://www.discogs.com/artist/Eyal+Barkan
it's so strange , he was quite a star over here until 2003 , there is no info about him on the net after that |
|
|
| Viber |
אהה נו, פיספסת אות בכותרת, בטח שאני מכיר אותו, עוד כשהייתי ילד קטן והוא הפיק את הטראנס-ערסים שלו חחחח
:p
דווקא האלבום הכי רציני שלו לא הצליח וכנראה שנמאס לו מכל הסיפור, אין יותר מדיי סיבות לעשות מוזיקה אלקטרונית אתה יודע...אם נמאס לך אז אין סיבה להמשיך.
או כמו שלוק צ"ייבל ניסח את זה לא מזמן:
I'm making underground music? what am i an idiot?!?!
:sadgreen: |
|
|
| Dj_Kile |
כן אבל אהבתי מאד את
online
וסתם ישבתי להאזין לו אתמול
אבל העניין שהוא נעלם ממש בשיא, רגע הוא חתום ואחר אין |
|
|
|
|