return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
DASH BERLIN & ELSANDRO @ HAOMAN 17 Tel-Aviv (ARMADA Nights)
View this Thread in Original format
ronsh

התגעגעתם?

פורטל הטראנס של ישראל חוזר עם הפקת ענק בשיתוף לייבל 'ארמדה' - מצמרת הלייבלים האלקטרוניים בעולם

...ביום חמישי ה-8 לאפריל יקרו כמה דברים שלא קרו מעולם בישראל

ARMADA NIGHTS - הליין שסחף מיליונים ברחבי העולם
מגיע לראשונה לישראל ויתארח באומן 17 כשעל העמדה (גם לראשונה בישראל) -

DASH BERLIN !
http://www.tranceil.co.il/value/40

ההרכב העולה של לייבל ארמדה (הלייבל של ארמין ואן ביורן, הדיג'יי מספר 1 בעולם), שהיכה בנו לראשונה בקיץ 2007 עם הקטע הענק
Till The Sky Falls Down
שהפך ללהיט עולמי שנחרש בכל תחנות הרדיו בעולם, כולל גלגל"צ שלנו, מתנגן עד היום באירועים ופסטיבלים הנחשבים בעולם

מה שהבליט את דאש ברלין והזניק אותם לחתימה בלייבל ארמדה הנחשב היה הסאונד החדשני שהביאו לעולם, סאונד שהשפיע רבות על תעשיית הטראנס בפרט והאלקטרונית בכלל

סט אורח של דאש ברלין בתוכנית של אבוב וביונד
[[ LINK REMOVED ]]


את דאש ברלין יחמם אמן עולה חדש מבית 'ארמדה' גם הוא:
ElSandro
שיאייש את הקו הטקי\פרוגרסיבי של הלילה

את הערב יפתח האחד והיחיד - המחמם הטוב בארץ, הרזידנט הנצחי של האומן 17 :

YUVAL ZACH

אירוע רשמי בפייסבוק
http://www.facebook.com/event.php?eid=338851858299
Viber
לא אנוח ולא אשקוט עד שדדמאוס וג'ורג' בטטה יופיעו בק-טו-בק בארץ
uzi
Viber
...יש לי הרגשה שזה לא רחוק מלהגיע
אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל זאת באמת ההרגשה שלי.
ה"התעוררות" של החודשים האחרונים מרשימה מאוד.
אם באמת הם יגיעו, או רק אחד מהם, אתה מתחייב לפרגן ולתרום רבות לסצנה גם אתה!
למה?
כי, פייר, ה"התעוררות" הזו היא לא ביד הגורל וצריך לתמוך הרבה על מנת שזה לא ידעך.
גם אם תגיע לאירוע עם שני חברים זה פירגון יפה.
אני לא יחצ"ן של "טראנס ישראל" ולא מנסה למכור שום דבר.
אנחנו פשוט צריכים לומר תודה ענקית על כל מה שזז בסצנת הטרנס בארץ, שדעכה כמעט לגמרי!
זכור, אנחנו לא מדברים פה על "נקסט הפקות" שהיה להם הון ועסק של ממש.
אנחנו מדברים על קהילה שמנסה להרים פה חיי לילה...

RESPECT!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement