return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
My ftp!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
divx-master
אחי הכנסתי את כל הדברים כמו שצריך וזה לא מתחבר לי ... למה ?

:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
nesher
הפסקתי איתו לכמה זמן
בגלל שההורדה ממש נהייתה מאפנה
אבל אחר חשבתי
רגע אין לי גם ככה מה להוריד
אז בשבוע הזה
פשוט אני ישאיר את המחשב דולק ואת הקקה הזה
פה
קיצר
מי שלא הצליח מקודם
שינסה עכשיו
Segev
מוריד דיי מהר בסביבות של
7.50
DJ-Energy
נשר
סלח לי
אבל לעשות אפ טי פי על המחשב שלך לפי דעתי זה רעיון מטומטם
המקסימום שיורידו ממנו זה 10....

וגם שיעלו המהירות לא תהיה משהו
על
ADSL
ועוד בארץ לפי דעתי זה שטויות לעשות אפ טי פי...
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
נשר
סלח לי
אבל לעשות אפ טי פי על המחשב שלך לפי דעתי זה רעיון מטומטם
המקסימום שיורידו ממנו זה 10....

וגם שיעלו המהירות לא תהיה משהו
על
ADSL
ועוד בארץ לפי דעתי זה שטויות לעשות אפ טי פי...


אף אחד לא שאל אותך

תגיד תודה וזהו

מה אתה מבקר אותו ?!
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook


אף אחד לא שאל אותך

תגיד תודה וזהו

מה אתה מבקר אותו ?!


לא מבקר אף אחד
פשוט אומר לו שלא יצא לו מזה משהו
זה הכל....!!!
MoSH_MaN
יובל מה אכפת לך

שיהיה בריא

כאלה דברים לא אורמים כאן
nesher
חחחחח
יובל שטויות לא אכפת לי
אני לא מצפה שאנשים יעלו לי
אם לא שמתה לב
יש אצלי באג בבזק והשליחה שלי בין 15-17
שזה דיי בסדר
סתם רציתי שאם אנשים פה רוצים משהו שיורידו
divx-master
תודה אחי זה עובד עכשיו

אני יעלה לך כמה שירים טובים שלי כשאני אסיים להוריד

:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Djsamorai
תודה אני מוריד על 15

oDrori
תודה אחי

(מסתבר שצריך לרשום עם אות גדולה בהתחלה... נשתדל לתרום (ולהתרים

EDIT
שיט... לא פותח לי דירקטורי
GLoBaL-MUZiK
.נכנסתי לראות איך הוא....אם אני יוריד משהו אני גם יעלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement