| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
נשר
סלח לי
אבל לעשות אפ טי פי על המחשב שלך לפי דעתי זה רעיון מטומטם
המקסימום שיורידו ממנו זה 10....
וגם שיעלו המהירות לא תהיה משהו
על
ADSL
ועוד בארץ לפי דעתי זה שטויות לעשות אפ טי פי... |
אף אחד לא שאל אותך
תגיד תודה וזהו
מה אתה מבקר אותו ?! |
|
|