|
כמה אנחנו?
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
אוקיי
ראיתי את החבר'ה בפורום של אנגליה עושים את זה אז חשבתי שזה יהיה רעיון טוב לספור כמה אנחנו בפורום הישראלי
בבקשה, שכל אחד יכתוב פה משהו כדי שזה יספר בתגובות.
אבל לא יותר מפוסט אחד כדי שתהיה ספירה מדוייקת...... |
|
|
| nesher |
חחחח
אתה ממש לא בסדר
תראה בסטיקיס
יש שם כבר אחד כזה
של כולם
אתה יכול לספור שמה עם אתה כל כך רוצה |
|
|
| Hell_Copter |
| צריכים באמת לסדר בסטיקי של המיט דה קרו את זה ככה שיהיה הודעה לכל אחד בלי זיוני שכל |
|
|
| oDrori |
המודים עובדים על זה אני מניח... אה... הודעה:
Hi! my name is |
|
|
| Narcotic Mind |
אתה דבר על פעילים כי יש אנשים שהיו קבועים ולא מתחברים יותר
בכל מקרה אני מעריך שאנחנו הערך 20 |
|
|
| DJ-Energy |
חבר'ס
הטרד הזה קצת מיותר
אבל לא חשוב...
אני אומר בין 20 ל 30 חבר'ה פעילים פה....
שזה יפה
בקשר לסטיקי
כי אני צריך לסדר אותו
אני ינסה לסדר אותו לפני שאני נוסע.... |
|
|
| Segev |
מה זאת אומרת פעיל אני ניכנס לפחות פעם ביום אני נחשב פעיל לא
רק מי שלא רשם לענות לי :D |
|
|
| Narcotic Mind |
אנחנו לפחות 26 כי זה מספר ההצבעות ב
poll
אלה אם משהו מצא דרך לרמות :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
אנחנו לפחות 26 כי זה מספר ההצבעות ב
poll
אלה אם משהו מצא דרך לרמות :) |
26
ואו!!!
חשבתי שאנחנו אחד הקבוצות הכי גדולות!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
26
ואו!!!
חשבתי שאנחנו אחד הקבוצות הכי גדולות!!! |
מה אתה מדבר אנחנו באמת אחד הגדולות !
26
זה המוווווןןןןן !!!
וזה רק הפעילים !
יש עוד לפחות 10 שלא פעילים אם לא יותר ... |
|
|
|
|