|
וידאו: "אבוב אנד ביונד" אצלו בסלון
|
View this Thread in Original format
| epsilon1 |
| זה טרנד כזה היום שלכל דיג'יי מוביל יש מטוס פרטי?! |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by epsilon1
זה טרנד כזה היום שלכל דיג'יי מוביל יש מטוס פרטי?! |
לא. יש הרבה טיסות שוטפות בין אוסטרליה לניו זילאנד.
ניתן לשלם עבור טיסה פרטית, כמובן שהמחיר הוא בהתאם.
זה שירות תחבורה רגיל שזמין לקהל הרחב, מן הסתם הוא מאוד לא משתלם כי יש טיסות נוסעים כמעט כל שעה-שעתיים בין המדינות הללו. |
|
|
| epsilon1 |
אהההה....כבר חשתי לתומי שיש להם היכולת הכספית לרכוש מטוס פרטי
silly me |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by epsilon1
אהההה....כבר חשתי לתומי שיש להם היכולת הכספית לרכוש מטוס פרטי
silly me |
אתה יודע מה?
אני לא בטוח לגבי מטוס פרטי, אבל טיסות פרטיות הם בטוח יכולים להרשות לעצמם. |
|
|
| epsilon1 |
| תמיד תהיתי לעצמי כמה מרוויח דיג'יי מפורסם (נגיד טופ20) להופעה במועדון |
|
|
|
|