return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כל חובבי ה גי טי איי אני חיב עזרה (pg. 2)
View this Thread in Original format
elad11
המשימה האחרונה במשחק הכי קשה...

היא היחידה שהשתמשתי בה עם צ'יט..
אני לא מצליח לעבור אותה בלי..
DjChook
שנגיע לגשר נעבור אותו

אני תקוע ב

ESPRESO - 2 - GO

אין לי כח לעשות את זה שוב, זה ארוך
elad11
מה זה האספרסו הזה??

אם זאת המשימה שצריך להשמיד 9 דוכנים כאלה שמחולקים לשלושת האיים
אז זה קשהההההההה לאללה
DjChook
quote:
Originally posted by elad11
אם זאת המשימה שצריך להשמיד 9 דוכנים כאלה שמחולקים לשלושת האיים
אז זה קשהההההההה לאללה


בדיוק
Flotser
quote:
Originally posted by elad11
מה זה האספרסו הזה??

אם זאת המשימה שצריך להשמיד 9 דוכנים כאלה שמחולקים לשלושת האיים
אז זה קשהההההההה לאללה


זה קשה לאללה עד שמבינים שפשוט צריך להסתובב בעיר קודם כל עד שרואים את כל הריבועים האה העל המפה
ואפשר להסתובב סתם מסביב לעיר במעגל גדול

ואז אחרי שעשיתי את זה הצלחתי מפעם ראשונה להרוס הכל בזמן


ובאמת המשימה האחרונה אחוש קשה
אבל עברתי בסוף בלי צ'יטים

למרות שעכשיו אני חושב על דרך שבה הייתי יכול לעבור אותה ממש בקלות....אבל זה דורש בדיקה...
elad11
מי שיודע להשתמש ב-דודו, בטח יעבור את זה יותר בקלות...

אני עדיין לא הצלחתי למרות ההוראות.....
DjChook
תגידו אתם עושים צחוק ?!

אני עכשיו סיימתי את המשחק

החלק האחרון, לא הבנתי מה הבעיה בו ?
פשוט נכנסתי לשמה עם הג'יפ חסין הכדורים של ריי ודרסתי את כולם

זה היה ממש בדיחה
divx-master
בצער ויגון רב ( ופלוצר תודה על השימירות אבל זה עדין לא עובד) אני מודיע בזאת שפשוט כואב לי אבל מחקתי את גי טי איי ואני מתחיל מהתחלה !!!

שיייטט !!!!


נראה לי אני יעשה הכל אם ציטים כדי לעבור מהר לעיר השנייה שוב


:clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by divx-master
בצער ויגון רב ( ופלוצר תודה על השימירות אבל זה עדין לא עובד) אני מודיע בזאת שפשוט כואב לי אבל מחקתי את גי טי איי ואני מתחיל מהתחלה !!!

שיייטט !!!!


נראה לי אני יעשה הכל אם ציטים כדי לעבור מהר לעיר השנייה שוב


:clown: :clown: :clown: :clown: :clown:


רגע, ואם אתה עובר לעיר השניה, אז מתבטלים הצ'יטים?
divx-master
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


רגע, ואם אתה עובר לעיר השניה, אז מתבטלים הצ'יטים?


לא , אני לא יעשה ציטים של נשקים וכאלה

אלה של כוח ובלי משטרה כדי לעבור מהר תעיר הראונה המעפנהה הזאת

ובעיר השניהי אני יפסיק עם הציטים

בינתתים אני משחק בקראזי טקסי משחקק חזזקקק


:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

elad11
quote:
Originally posted by DjChook
תגידו אתם עושים צחוק ?!

אני עכשיו סיימתי את המשחק

החלק האחרון, לא הבנתי מה הבעיה בו ?
פשוט נכנסתי לשמה עם הג'יפ חסין הכדורים של ריי ודרסתי את כולם

זה היה ממש בדיחה


??מההההההה
??איזה ג'יפ חסין כדורים
DjChook
quote:
Originally posted by elad11


??מההההההה
??איזה ג'יפ חסין כדורים



חחח מה אתה דפוק ?!

אתה לא זוכר שאתה מסיים את המשימות של
RAY
זה שבשירותים שבפארק בעיר השניה

הוא מביא לך טונה נשקים מאיזה מוסך וג'יפ כזה האמר
שנראה כמו ג'יפים במשחק
רק שהוא ח-ס-י-ן כדורים
אפשר להרוס אותו רק עם
FLAME THROWER
או פיצוצים

קיצר, חבל שלא שמרת אותו

עכשיו יש לי עוד משימה שהזנחתי בטלפון בעיר השניה
כי לא היה לי כח אליה

משום מה זה לא הפריע לי לגמור את המשחק

מישהו יודע איפה אפשר למצוא מפה או הסברים על כל ה
SECRET MISSION ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement