|
כל חובבי ה גי טי איי אני חיב עזרה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
המשימה האחרונה במשחק הכי קשה...
היא היחידה שהשתמשתי בה עם צ'יט..
אני לא מצליח לעבור אותה בלי.. |
|
|
| DjChook |
שנגיע לגשר נעבור אותו
אני תקוע ב
ESPRESO - 2 - GO
אין לי כח לעשות את זה שוב, זה ארוך |
|
|
| elad11 |
מה זה האספרסו הזה??
אם זאת המשימה שצריך להשמיד 9 דוכנים כאלה שמחולקים לשלושת האיים
אז זה קשהההההההה לאללה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by elad11
אם זאת המשימה שצריך להשמיד 9 דוכנים כאלה שמחולקים לשלושת האיים
אז זה קשהההההההה לאללה |
בדיוק |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by elad11
מה זה האספרסו הזה??
אם זאת המשימה שצריך להשמיד 9 דוכנים כאלה שמחולקים לשלושת האיים
אז זה קשהההההההה לאללה |
זה קשה לאללה עד שמבינים שפשוט צריך להסתובב בעיר קודם כל עד שרואים את כל הריבועים האה העל המפה
ואפשר להסתובב סתם מסביב לעיר במעגל גדול
ואז אחרי שעשיתי את זה הצלחתי מפעם ראשונה להרוס הכל בזמן
ובאמת המשימה האחרונה אחוש קשה
אבל עברתי בסוף בלי צ'יטים
למרות שעכשיו אני חושב על דרך שבה הייתי יכול לעבור אותה ממש בקלות....אבל זה דורש בדיקה... |
|
|
| elad11 |
מי שיודע להשתמש ב-דודו, בטח יעבור את זה יותר בקלות...
אני עדיין לא הצלחתי למרות ההוראות..... |
|
|
| DjChook |
תגידו אתם עושים צחוק ?!
אני עכשיו סיימתי את המשחק
החלק האחרון, לא הבנתי מה הבעיה בו ?
פשוט נכנסתי לשמה עם הג'יפ חסין הכדורים של ריי ודרסתי את כולם
זה היה ממש בדיחה |
|
|
| divx-master |
בצער ויגון רב ( ופלוצר תודה על השימירות אבל זה עדין לא עובד) אני מודיע בזאת שפשוט כואב לי אבל מחקתי את גי טי איי ואני מתחיל מהתחלה !!!
שיייטט !!!!
נראה לי אני יעשה הכל אם ציטים כדי לעבור מהר לעיר השנייה שוב
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by divx-master
בצער ויגון רב ( ופלוצר תודה על השימירות אבל זה עדין לא עובד) אני מודיע בזאת שפשוט כואב לי אבל מחקתי את גי טי איי ואני מתחיל מהתחלה !!!
שיייטט !!!!
נראה לי אני יעשה הכל אם ציטים כדי לעבור מהר לעיר השנייה שוב
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
רגע, ואם אתה עובר לעיר השניה, אז מתבטלים הצ'יטים? |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
רגע, ואם אתה עובר לעיר השניה, אז מתבטלים הצ'יטים? |
לא , אני לא יעשה ציטים של נשקים וכאלה
אלה של כוח ובלי משטרה כדי לעבור מהר תעיר הראונה המעפנהה הזאת
ובעיר השניהי אני יפסיק עם הציטים
בינתתים אני משחק בקראזי טקסי משחקק חזזקקק
:happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגידו אתם עושים צחוק ?!
אני עכשיו סיימתי את המשחק
החלק האחרון, לא הבנתי מה הבעיה בו ?
פשוט נכנסתי לשמה עם הג'יפ חסין הכדורים של ריי ודרסתי את כולם
זה היה ממש בדיחה |
??מההההההה
??איזה ג'יפ חסין כדורים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by elad11
??מההההההה
??איזה ג'יפ חסין כדורים |
חחח מה אתה דפוק ?!
אתה לא זוכר שאתה מסיים את המשימות של
RAY
זה שבשירותים שבפארק בעיר השניה
הוא מביא לך טונה נשקים מאיזה מוסך וג'יפ כזה האמר
שנראה כמו ג'יפים במשחק
רק שהוא ח-ס-י-ן כדורים
אפשר להרוס אותו רק עם
FLAME THROWER
או פיצוצים
קיצר, חבל שלא שמרת אותו
עכשיו יש לי עוד משימה שהזנחתי בטלפון בעיר השניה
כי לא היה לי כח אליה
משום מה זה לא הפריע לי לגמור את המשחק
מישהו יודע איפה אפשר למצוא מפה או הסברים על כל ה
SECRET MISSION ? |
|
|
|
|