return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה קטנה, עזרה גדולה!
View this Thread in Original format
t0xIc
מישהו יכול להסביר לי פעם אחת ולתמיד
איך אני מקליט דברים מהמינידיסק למחשב
ושתצא איכות אחלה בלי רעשים באמצע וכו'..
אני יודע מאוד

יש לי מיני דיסק מדגם

sony MZ-G750.
HyPeRSoNiC
פשוט מאוד
אתה קונה כבל שיש לו חיבור אוזניות בשני הצדדים
ומחבר את המינידיסק למחשב........
ועם כל תוכנת הקלטה (אני ממליץ
Soundforge)
אתה לוחץ "הקלטה" על על התוכנה ואז
play
על המינידיסק
וזהו................

אלא אם כן יש לך את אחד הדגמים החדשים של סוני שיש להם חיבור
USB
ואז זה סיפור שונה לגמרי
eXeTik
אין על ה
Mz-r900
שלי, למרות שמאז שקיבלתי רישיון אני בקושי נוגע בו...
t0xIc
HyPeRSoNiC
תודה רבה אח שלי

eXeTik
מממ אח שלי לחבר שלי יש איזה מיני דיסק אני חושב
mzr950pc משהו כזה
אתה מעביר קבצים מהמחשב בלי לשמוע אותם זה פשוט אדיר
ניראה לי אני יקנה כזה בסוף
Scorchio
כולה אתה צריך כבל מיני פלאג עם שני
PL
קטנים בצדדים
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by t0xIc
HyPeRSoNiC
תודה רבה אח שלי


אין בעד מה, אחי
anytime, m8! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement