|
שאלה קטנה, עזרה גדולה!
|
View this Thread in Original format
| t0xIc |
מישהו יכול להסביר לי פעם אחת ולתמיד
איך אני מקליט דברים מהמינידיסק למחשב
ושתצא איכות אחלה בלי רעשים באמצע וכו'..
אני יודע מאוד
יש לי מיני דיסק מדגם
sony MZ-G750. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פשוט מאוד
אתה קונה כבל שיש לו חיבור אוזניות בשני הצדדים
ומחבר את המינידיסק למחשב........
ועם כל תוכנת הקלטה (אני ממליץ
Soundforge)
אתה לוחץ "הקלטה" על על התוכנה ואז
play
על המינידיסק
וזהו................
אלא אם כן יש לך את אחד הדגמים החדשים של סוני שיש להם חיבור
USB
ואז זה סיפור שונה לגמרי |
|
|
| eXeTik |
אין על ה
Mz-r900
שלי, למרות שמאז שקיבלתי רישיון אני בקושי נוגע בו... |
|
|
| t0xIc |
HyPeRSoNiC
תודה רבה אח שלי
eXeTik
מממ אח שלי לחבר שלי יש איזה מיני דיסק אני חושב
mzr950pc משהו כזה
אתה מעביר קבצים מהמחשב בלי לשמוע אותם זה פשוט אדיר
ניראה לי אני יקנה כזה בסוף |
|
|
| Scorchio |
כולה אתה צריך כבל מיני פלאג עם שני
PL
קטנים בצדדים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by t0xIc
HyPeRSoNiC
תודה רבה אח שלי
|
אין בעד מה, אחי
anytime, m8! ;) |
|
|
|
|