|
Lite dött
|
View this Thread in Original format
| fuxzz |
Tja
Jag har sett en del svenskar lite här och där på tranceaddict men på denna delen är det helt dött. Vore kul att se hur många svenskar som fortfarande är aktiva här.
Ni kan ju tillkänna ge er närvaro med några rader. |
|
|
| Jeremy H |
| Jag är fortfarande inne då och då och kollar läget på dom internationalla delarna :) |
|
|
| beaversweede |
| Samma här är mest inne i dom internationella forumen, kollar även in här på sweta då o då. Men här händer de ju inte så mycket :( . Detta forum har sett sina forna dagar. |
|
|
| mize |
| jag kommer ihåg när den här delen var levande, men på någon sett känns det som Trance sverige har börjat lyssna på hardstyle :P om man kollar på mondaybar du för tiden är basen hardstyle och inte trance :( |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by mize
jag kommer ihåg när den här delen var levande, men på någon sett känns det som Trance sverige har börjat lyssna på hardstyle :P om man kollar på mondaybar du för tiden är basen hardstyle och inte trance :( |
Elektronisk dansmusik representeras av många fler arrangörer än Monday Bar i Sverige som tur är. Men att deras besökare ofta drar sig åt hardstyle-hållet verkar allt stämma :) Lite synd att den här delen av forumet dött trots allt! Kommer ihåg när halva forumet satt på irc och vi hade SweTA mixfestival. Gute laune som farbror Väth skulle ha sagt :) |
|
|
|
|