return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אני מתחרפן משעמום יש למשהו רעיון לתת לי מה לעשות ???
View this Thread in Original format
divx-master
אני פשוט משתגע אין לי מה לעשות !!!! חזרתי מהים אחרי שהמזדות השאירו לי כל מיני צלקות אדומות על הרגל

וכבר עשיתי ביד ככה שאין לי כוח

וחוץ מלשמוע האוסים כבר נגמרו לי הרעיונות


נראה לי אני יפרוש לשלמה ארצי בסוף




הייתי מוריד שירים אבל קאזה מעפן וסגרו את אודיו גלקי


:( :( :( :( :( :(

החיים קשים ....
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by divx-master אחרי שהמזדות השאירו לי כל מיני צלקות אדומות על הרגל


המזדות ? יענו דרסו אותך ?





סתם







לך תמצא עבודה אחי
האמת שגם לי אין ואני מחפש אבל לא משעמם לי ככה שזה לא ממש מפריע לי
GLoBaL-MUZiK
לך לישון
DjChook
בתת מודע שלך בחרת בכוונה את האייקון לטרד הזה

אז תבין מה אתה צריך לעשות

:)
divx-master
ניסיתי קצת לישון אבל לא ממש הצלחתי אני לא ממש עייף


ויש לי עבודה אצל אבא שלי אבל זה בבוקר


והיום לא הלכתי כי הלכתי עם חברים שלי לים


אבל תאמת התגרברתי קצת על הבשיעמום הורדתי מט הופן פרו בי אמ אקס

איזה משחק מצחיק

:happy2: :happy2: :happy2:
oDrori
quote:
Originally posted by divx-master
כבר עשיתי ביד

נחמד לדעת...

quote:
Originally posted by divx-master
נראה לי אני יפרוש לשלמה ארצי בסוף


אוקיי, עכשיו הגזמת,
too mch details ;)
eXeTik
תמצא עבודה יא מובטל!!!
divx-master
quote:
Originally posted by oDrori
אוקיי, עכשיו הגזמת,
too mch details ;)



חחחחחחחח


;)

quote:

תמצא עבודה יא מובטל!!!


ישלי עבודה קשההההה אצל אבא שלי ואין לי זין לבוד זה חופש צריך לנצל אותו

אחרי כל הבגרויות המזדנות האלה נמאס לי אני רוצה לנוח

:thepirate
Hell_Copter
לך תעשה שיא של הבאה ביד
ביומן נעורים לאונרדו די קפריו אמר שהוא הביא 7 פעמים ביום אחד ביד
שבור את זה... לא משימה קלה בכלל!!!

אבל תבלה את זמנך בנעימים פה איתנו... מה רע
Segev
אצלי במושב שוברים את השיעמום עם הנרגילה תנסה גם

divx-master
לא נראה לי שיש לי מספיק כוח עכשיו לנסות לעשות יותר מ - 7 פעמים ביד

כבר חלאס כמה אפשר


ונרגילה כן .. גם אנחנו םה מעשנים אבל הבכעיה שהכד שלנו סדוק ( תהליך כימי ) וניסינו לתקן את זה עם איזולירבנד אבל לא ממש הלך לנו

אז אנחנו קונים נרגילה לאילת כבר חדשה ועד אז אין ...

באסה כן אני יודע ...

וזהו עדין משעמם לי

לפחות עכשיו אני יוכל להוריד שירים מה =-

TA HUB

:happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement