|
אני מתחרפן משעמום יש למשהו רעיון לתת לי מה לעשות ???
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
אני פשוט משתגע אין לי מה לעשות !!!! חזרתי מהים אחרי שהמזדות השאירו לי כל מיני צלקות אדומות על הרגל
וכבר עשיתי ביד ככה שאין לי כוח
וחוץ מלשמוע האוסים כבר נגמרו לי הרעיונות
נראה לי אני יפרוש לשלמה ארצי בסוף
הייתי מוריד שירים אבל קאזה מעפן וסגרו את אודיו גלקי
:( :( :( :( :( :(
החיים קשים .... |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by divx-master אחרי שהמזדות השאירו לי כל מיני צלקות אדומות על הרגל
|
המזדות ? יענו דרסו אותך ?
סתם
לך תמצא עבודה אחי
האמת שגם לי אין ואני מחפש אבל לא משעמם לי ככה שזה לא ממש מפריע לי |
|
|
| DjChook |
בתת מודע שלך בחרת בכוונה את האייקון לטרד הזה
אז תבין מה אתה צריך לעשות
:) |
|
|
| divx-master |
ניסיתי קצת לישון אבל לא ממש הצלחתי אני לא ממש עייף
ויש לי עבודה אצל אבא שלי אבל זה בבוקר
והיום לא הלכתי כי הלכתי עם חברים שלי לים
אבל תאמת התגרברתי קצת על הבשיעמום הורדתי מט הופן פרו בי אמ אקס
איזה משחק מצחיק
:happy2: :happy2: :happy2: |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by divx-master
כבר עשיתי ביד
|
נחמד לדעת...
| quote: | Originally posted by divx-master
נראה לי אני יפרוש לשלמה ארצי בסוף
|
אוקיי, עכשיו הגזמת,
too mch details ;) |
|
|
| eXeTik |
| תמצא עבודה יא מובטל!!! |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by oDrori
אוקיי, עכשיו הגזמת,
too mch details ;) |
חחחחחחחח
;)
| quote: |
תמצא עבודה יא מובטל!!!
|
ישלי עבודה קשההההה אצל אבא שלי ואין לי זין לבוד זה חופש צריך לנצל אותו
אחרי כל הבגרויות המזדנות האלה נמאס לי אני רוצה לנוח
:thepirate |
|
|
| Hell_Copter |
לך תעשה שיא של הבאה ביד
ביומן נעורים לאונרדו די קפריו אמר שהוא הביא 7 פעמים ביום אחד ביד
שבור את זה... לא משימה קלה בכלל!!!
אבל תבלה את זמנך בנעימים פה איתנו... מה רע |
|
|
| Segev |
| אצלי במושב שוברים את השיעמום עם הנרגילה תנסה גם |
|
|
| divx-master |
לא נראה לי שיש לי מספיק כוח עכשיו לנסות לעשות יותר מ - 7 פעמים ביד
כבר חלאס כמה אפשר
ונרגילה כן .. גם אנחנו םה מעשנים אבל הבכעיה שהכד שלנו סדוק ( תהליך כימי ) וניסינו לתקן את זה עם איזולירבנד אבל לא ממש הלך לנו
אז אנחנו קונים נרגילה לאילת כבר חדשה ועד אז אין ...
באסה כן אני יודע ...
וזהו עדין משעמם לי
לפחות עכשיו אני יוכל להוריד שירים מה =-
TA HUB
:happy2: |
|
|
|
|